اولین نمایشگاه عکس گروهی اعضای گروه تلگرامی «دیلی ورلد»، 12 آبان ماه 1396 در فرهنگسرای سرو تهران افتتاح خواهد شد. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، اولین نمایشگاه عکس گروهی اعضای گروه تلگرامی«دیلی ورلد»، ساعت 15 روز جمعه 12 آبان ماه 1396 در فرهنگسرای سرو تهران افتتاح خواهد شد.   همزمان با مراسم افتتاحیه این نمایشگاه مراسم رونمایی از مجله«عکس نگاشت» و همچنین سایت این گروه نیز برگزار می شود. 
مجله عکس این نمایشگاه تحت عنوان«عکس نگاشت» در 164 صفحه در قطع وزیری با تیراژ 1000 نسخه با کاغذ 150گرم گلاسه مات تحت مجوز ماهنامه فرهنگی و هنری دمنوش چاپ و به طور رسمی بعد از مراسم رونمایی در کیوسک‌ها و کتاب‌فروشی‌های معتبر توزیع خواهد شد. 
شایان ذکر است گروه تلگرامی«دیلی ورلد» سه سال پیش با هدف معرفی و انتشار تازه‌های حوزه عکاسی در زمینه تکنولوژی، جشنواره‌ها، مجلات و کتاب‌های عکاسی و همچنین معرفی عکاسان پیشرو داخلی و خارجی و توجه به عکاسان جوان و خوش فکر راه‌اندازی شد. در طول این مدت علاوه بر انتشار رویدادهای پیرامون عکاسی، تجزیه و تحلیل رسانه‌های داخلی و خارجی در مناسبت‌های مشخص به لحاظ استفاده مناسب از عکس در صفحه نخست از دیگر اقداماتی بود که در این گروه انجام شد. نگارش یادداشت‌های مرتبط با عکاسی به خصوص عکاسی خبری و مستند، دعوت از اساتید عکاسی و اعضای انجمن‌های صنفی عکاسی و بحث و تبادل نظر پیرامون اتفاقات حوزه عکاسی و گاها فیلم از دیگر اقدامات صورت گرفته طی سه سال راه اندازی گروه تلگرامی دیلی ورلد می‌باشد.   گفتنی است این نمایشگاه 12 الی 17 از ساعت 10 صبح الی 19 عصر دایر خواهد بود. 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.