مدیرعامل هلال احمر استان اردبیل گفت: در مهرماه امسال به دو هزار و 202 نفر حادثه دیده در حوادث مختلف استان اردبیل توسط جمعیت هلال احمر امدادرسانی شد که این افراد در 58 فقره حادثه، گرفتار شده بودند.

به گزارش ایلنا، بهرام غیبی گفت: در مهرماه امسال به دو هزار و 202 نفر حادثه دیده در حوادث مختلف استان اردبیل توسط جمعیت هلال احمر امدادرسانی شد که این افراد در 58 فقره حادثه، گرفتار شده بودند.

وی بیان کرد: در این حوادث 159 نفر مصدوم شده بودند که 47 نفر آنها توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان به صورت سرپایی درمان، 41 نفر به مرکز درمانی انتقال و 131 نفر هم اسکان داده شدند و خدمات لازم برای این تعداد از افراد در سطح استان اردبیل ارائه شده است.

غیبی با بیان اینکه در طول این مدت به دو هزار و 29 نفر هم خدمات‌رسانی و امدادرسانی شده است، تصریح کرد: از این تعداد به یک هزار و 739 نفر خدمات کنترل فشار خون و تست قند خون در پایگاه‌های تدارک دیده شده در روزهای تاسوعا و عاشورا ارائه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: به 102 نفر در برف و کولاک، 7 نفر در حوادث جاده‌ای، 179 نفر در سیل و آبگرفتگی و یک نفر گرفتار شده در کوهستان امدادرسانی شد که تلاش و جدیت بر این بوده تا امدادرسانی و خدمات‌رسانی‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن و به بهترین نحو انجام شود.

وی با اشاره به امکانات و نیروهای به کار گرفته شده برای امدادرسانی در طول مهرماه افزود: 125 تیم عملیاتی، 571 نفرروز نیروی عملیاتی، 86 دستگاه ‌روز آمبولانس، 3 دستگاه خودروی ست نجات، 36 خودروی کمک‌دار و یک دستگاه بالگرد هوایی در این مدت برای امدادرسانی به کار گرفته شده بودند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.