سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل از ابتدای امسال موفق شده تا بیش از 70 درصد اعتبارات عمرانی استانی را با دستگاه های مختلف مبادله موافقتنامه کند
.
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، حسین شایقی با بیان این مطلب افزود: با ابلاغ اعتبارات دستگاه های اجرایی از محل اعتبارات استانی و استانی ویژه انتظار می رود تا طرح ها و پروژه های متعدد جانی دوباره گرفته و امکان تکمیل و بهره برداری از آنها فراهم آید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل بیان کرد: در کنار ابلاغ اعتبارات از ابتدای سال مالی در سطح استان اردبیل توزیع اعتبارات استانی نیز بین شهرستان ها و دستگاه های اجرایی آغاز شده و با برگزاری جلسات کمیته برنامه ریزی شهرستان ها فرآیند تخصیص و جذب اعتبارات انجام شده و تلاش می شود که این امر در فرصت باقی مانده از سال جاری سرعت گیرد.
وی خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل همچنین با انتخاب 29 روستا با رویکرد بررسی طرح های توسعه ای در آنها در تلاش است تا در قالب طرح های مختلف این مناطق را از وضعیت محرومیت، غفلت و بی توجهی خارج کرده و زمینه اجرا و به سرانجام رساندن طرح ها را فراهم آورده است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل گفت: تدوین کتاب عملکرد دولت یازدهم در سه سال گذشته و استخراج داده های مربوط به گزارش اقتصادی- اجتماعی در سال 95 و ... از جمله اقداماتی بوده که این سازمان با دقت نظر کارشناسی و جمع آوری اطلاعات ارائه شده موفق به ارائه آنها شده است.
شایقی ادامه داد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همچنین با شرکت در جلسات مربوط به مطالعات آمایش استان ها به صورت مستمر در جلسات منطقه ای که با حضور مدیران استان های اردبیل، زنجان، آذربایجان شرقی و غربی برگزار می شود همتی مضاعف کرده و در سال اقتصاد مقاومتی انتظار می رود این جلسات منجر به توانمندی حوزه تولید و اشتغال شده و خروجی آن به نفع استان اردبیل باشد.
وی اضافه کرد: در نیمه اول امسال ابلاغ و مبادله موافقتنامه هزینه ای دستگاه های اجرایی و تخصیص ها نیز به شکل مناسب و مرتب اتفاق افتاده تا به تناسب میزان اعتبار اختصاصی به استان این اعتبارات در بخش هزینه ای صرف شده و امکان صرفه جویی در این بخش با همکاری و همراهی مدیران دستگاه های اجرایی و برنامه ریزی های انجام شده تحقق پیدا کند. شایقی اضافه کرد: همکاران این معاونت به عنوان نماینده سازمان در جلسات کارگروه های ذیل شورای برنامه ریزی شرکت کرده و با طرح دیدگاه های کارشناسی سعی می کنند تا زمینه خوب تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها را فراهم آورند Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.