دکتر محمد ضعیفی زاده روز سه شنبه در همایش دانشجویان ورودی جدید این دانشگاه افزود: هر دانشجوی علاقمند به پژوهش 50 درصد مسیر پژوهشگر شدن را در این واحد طی می کند.
او ارتباط دانشجویان با حوزه معاونت پژوهشی را در 2 مرحله دانست که در مرحله اول بحث های تکلیفی که مربوط به درس های عملی، آزمایشگاهی و کارگاهی است و بخش دوم هم مربوط به حوزه علاقمندی های دانشجویان به بحث پژوهش است.
وی اظهار کرد: حوزه معاونت پژوهشی در مسیر تولید علم و تجاری سازی علم است تلاش می کند و رویکرد جدید تجاری سازی علم نیز در اولویت است.
وی بیان کرد: حوزه پژوهش در بخش تجاری سازی در 2 بخش یاریگر دانشجویان است ، اول در بخش مرکز تحقیقات و دوم از طریق مرکز رشد و واحدهای فن آور که دانشجویان تسهیلات لازم را جهت انجام طرح های و ایده های خود دریافت می کنند.
وی گفت: هر یک از دانشجویان که بتوانند در مجلات خاص و معتبر مقالاتی را چاپ کنند کاملا از پرداخت شهریه معاف می شوند و یا اگر دانشجویانی علاقه به شرکت در طرح تحقیقاتی و ایده خاصی داشته باشند می توانند از طریق انجمن های علمی و یا باشگاه پژوهشگران جوان به فعالیت بپردازند.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اردبیل ، معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل هم در این همایش گفت: دانشکده علوم پزشکی با 32 سال سابقه تاسیس در برهه های مختلف زمانی توانسته برای دانشگاه افتخار آفرین باشد.
توکل موسی زاده افزود: امکانات موجود در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در سطح استان یکی از بهترین فضاها را برای تحصیل در رشته های پزشکی فراهم کرده است.
او گفت: امیدواریم که با حضور فارغ التحصیلان امسال در رشته های پزشکی، پرستاری، مامایی و علوم آزمایشگاهی در سال های آینده شاهد افتخار آفرینی های بزرگتر از سوی این دانشکده باشیم.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده:یفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.