مدیر کل بهزیستی استان اردبیل گفت: 9 درصد جمعیت استان اردبیل سالمند و دارای سان بالای 60 سال هستند که سعی داریم در حوزه های مختلف به آنها ارائه خدمات کنیم.   به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، بهزاد ستاری در گرامیداشت هفته سالمند در جلسه شورای سالمندان در اردبیل اظهار کرد: با توجه به وظیفه ذاتی برخی نهادها نظیر علوم پزشکی، کمیته امداد و بهزیستی در ارائه خدمات به سالمندان به تبع شورای ملی سالمندان کشور در استان اردبیل نیز شورای سالمندان به ریاست استاندار و دبیری بهزیستی هر ماه برگزار می شود.   وی وظیفه ذاتی این دستگاه ها را در مجموع 20 نهاد دولتی و خدمات رسان ارائه خدمات متنوع به سالمندان ارائه و خاطرنشان کرد: ما در قالب کارت منزلت که ارائه آن به سالمندان شروع شده سعی داریم با همکاری دستگاه‌های مختلف خدمات رسان به ویژه ورزش و جوانان، شهرداری، سازمان بازنشستگی و نهادهای دیگر خدمات رایگان و یا تخفیف دار را به سالمندان ارائه کنیم. 
مدیر کل بهزیستی استان اردبیل اضافه کرد: در قالب این کارت سعی می شود به تدریج گستردگی خدمات به سالمندان را انجام دهیم تا سالخوردگان ما از فضاهای ورزشی، امکانات شهرداری و دیگر نهادهای مرتبط استفاده کرده و از آن بهره مند شوند. 
ستاری گفت: در گرامیداشت هفته سالمند بهزیستی در خیابان ساحلی اردبیل با استقرار اکیپ های خدمات رسان خود سعی دارد تا خدمات رایگانی را در حوزه تغذیه سالم، مشاوره های پزشکی، تست فشار خون، قند خون و سایر خدمات را انجام دهد. 
وی شعار امسال هفته سالمند را آینده بهتر با مشارکت سالمندان اعلام کرد و افزود: ما پیش بینی می کنیم در قالب کارت منزلت به 110 هزار سالمند خدمات ارائه کنیم که در این ارتباط از همه نهادهای اجتماعی، فرهنگی، هنری و خدمات رسان انتظار داریم بهزستی را در ارائه این خدمات به سالمندان یاری رسانند. 
دبیر شورای سالمندی استان اردبیل فعالیت مراکز روزانه ارائه خدمات به سالمندان را در اردبیل یادآور شد و اظهار کرد: ما انتظار داریم با همراهی خانواده ها در این مراکز بتوانیم خدمات قابل قبول و در شان سالمندان ارائه کنیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.