علی نظری شیخ احمد روز چهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دولت تدبیر و امید از زمان آغاز بکار خود راه اندازی دوباره طرح های راکد را مورد توجه قرار داده و با ارایه تسهیلات بانکی کم بهره همواره از تولید کنندگان حمایت کرده است.
وی از تکمیل زیر ساختها در شهرکها و نواحی صنعتی استان برای حضور سرمایه گذاران خبر داد و گفت: بر اساس قانون صادرکنندگان جواز مکلف هستند سرمایه گذاران را برای استقرار واحدهای تولیدی به شهرکها و نواحی صنعتی هدایت کنند.
نظری درباره سرمایه گذاری در شهرک تخصصی آب شهرستان نیر افزود: سرمایه گذارانی که از شهرک تخصصی آب زمین گرفته اند اگر به تعهدات خود عمل نکنند قراردادشان لغو می شود.
وی ادامه د اد : شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل با 18 سرمایه گذار در شهرک تخصصی آب در شهرستان نیر جهت احداث کارخانه قرارداد بسته که از این تعداد چهار واحد به بهره برداری رسیده ، چهار واحد دارای پیشرفت فیزیکی 60درصد و بقیه دارای پیشرفت فیزیکی 20 الی 60 درصد هستند.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی اردبیل از احداث 168 واحد کارگاهی در شهرکها و نواحی صنعتی استان خبر داد و گفت:948نفر در این واحدهای کارگاهی مشغول به کار شده اند .
نظری گفت: یکی از برنامه های مهم این شرکت توجه جدی به مقوله کاهش زمان و هزینه بهره برداری در صنایع کوچک است که از این جهت احداث واحدهای کارگاهی کوچک و آماده واگذاری یکی از مهمترین و موفق ترین برنامه های سالیان اخیر در بخش اشتغال می باشد.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی اردبیل اظهار کرد: احداث و واگذاری این واحدهای کارگاهی در بیشتر شهرکها و نواحی صنعتی استان با اولویت مناطق کمتر توسعه یافته انجام شده و باعث رونق صنایع کوچک شده که بدون نیاز به سرمایه گذاری کلان ، به امر تولید مشغول هستند .
در حال حاضر از مجموع 16 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در استان 15 شهرک و ناحیه صنعتی در حال واگذاری زمین و خدمات به متقاضیان می باشد.
از 16 شهرک و ناحیه صنعتی استان 15 شهرک و ناحیه صنعتی دارای برق ، تلفن ، آب و 13 شهرک و ناحیه صنعتی دارای امکانات گاز می باشند.
خبرنگار:یعقوب شاددل** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
/6016/ 7110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.