اکبر صمدی روز چهار شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از سه روز پیش بارش باران در این شهرستان تداوم داشته و هرچند موجب خوشحالی کشاورزان شده ولی خسارت زیادی را هم برجاگذاشته است.
وی اضافه کرد: آب شرب این شهر از 2 ساعت پیش قطع شده و احتمالا تا پنج ساعت دیگر با برطرف کردن نواقص موجود برقرار خواهد شد .
فرماندار پارس آباد افزود:هم اکنون آب مورد نیاز مردم شهر از طریق تانکر های سیار تامین می شود و تا ترمیم لوله های آب ادامه خواهد داشت .
صمدی فرمانداردلیل قطعی آب را شکستگی خط انتقال لوله آب اعلام کرد و گفت: گروههای شرکت آب و فاضلاب در تلاش هستند تا لوله های شکسته شده ترمیم شده ومشکل آب شرب شهر حل شود .
وی با اشاره به میزان خسارت وارده از سیلاب به شهر افزود: در اثر سیلاب ، جوب ها ، کانال های آب ، ابنیه های فنی و پل های شهر دچار خسارت شدند که میزان خسارت هم 20 میلیار د ریال برآورد شده است.
وی درباره خسارت وارده به روستاها افزود: آبگرفتگی و سیلاب در روستاهای این شهرستان هم وجود دارد ولی خسارتی گزارش نشده است .
پارس آباد مغان در شمال اردبیل و در جوار جمهوری آذربایجان قرار دارد. بر اساس آخرین آمارهای هواشناسی این شهرستان در سه روز گدشته شاهد بارش بیش از30 میلیمتر باران بوده است.
خبرنگار: یعقوب شاددل ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/7110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.