علی اشجعی روز چهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:متقاضیان این وام می توانند با مراجعه به سایت صندوق به آدرس www.cspf نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
وی بابیان اینکه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و برقراری عدالت اجتماعی همواره از برنامه‌های اصلی دولت یازدهم بوده است افزود: در دولت دوازدهم نیز شاهد اجرای برنامه‌های رفاهی برای بازنشستگان خواهیم بود.
مدیرصندوق بازنشستگی استان اردبیل اضافه کرد: طبق ماده 30 قانون برنامه ششم توسعه، دولت مکلف است در طول برنامه ششم نسبت به رفع نابرابری موجود حقوق بازنشستگان اقدام و آن را مرتفع سازد.
اشجعی ادامه داد: البته در دولت یازدهم مرحله اول همسان‌سازی در سال 96 برای بازنشستگانی که زیر 2 میلیون تومان حقوق می‌گرفتند اجرا شده است و انشاالله در دولت دوازدهم نیز شاهد افزایش حقوق بازنشستگان خواهیم بود.
وی تعداد بازنشستگان در استان را 17 هزار و 634 نفر اعلام کرد و ادامه داد: از این تعداد 14 هزار نفر و 131 نفر مرد و سه هزار و 503 نفر زن می‌باشند و ماهانه 304 میلیارد ریال به این افراد حقوق پرداخت می شود.
وی همچنین در خصوص تورهای سیاحتی و زیارتی برای بازنشستگان گفت: برای هر بازنشسته به همراه یک نفر 600 هزار تومان یارانه پرداخت می شود به شرطی که از تورهای صندوق استفاده کنند و علاقمندان می توانند جهت ثبت نام از طریق سایت صندوق بازنشستگی کشوری و یا با مراجعه به کانون بازنشستگان اقدام نمایند.
اشجعی با اشاره به برنامه های اجرا شده در این باره افزود: صندوق بازنشستگی استان اردبیل برای تکریم بازنشستگان، ضمن برگزاری مراسم تجلیل، همایش پیاده روی خانوادگی در دور دریاچه شورابیل برگزار و با حضور مسئولان و طی مراسمی به 14 نفر به قید قرعه کارت هدیه اهداء نمود.
تعداد بازنشستگان استان اردبیل 17 هزار و 634 نفر است
خبرنگار:یعقوب شاددل ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
/6016/ 7110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.