مدیر ستاد دیه استان اردبیل گفت: به مناسبت ایام محرم و صفر و با همکاری خیرین و هیئت امنای مساجد و محلات ششگانه اردبیل 72 زندانی جرایم مالی و غیرعمد در اردبیل از زندان آزاد و به آغوش خانواده های خود بازمی گردند .

به گزارش ایسنا، محبوبی در جلسه ستاد دیه استان اردبیل اظهار کرد: ما قبل از ماه محرم و در جلسه ای که با هیئت امنا و همچنین روسای محلات ششگانه داشتیم طرح آزادسازی 72 زندانی مالی و جرایم غیرعمد را مطرح کردیم که میزان بدهی آنها کمتر از 5 میلیون تومان بوده و با کمک خیرین و مشارکت آنها می توان این زندانیان را آزاد کرد .

وی منابع مورد نیاز برای آزادی این زندانیان را 360 میلیون تومان اعلام کرد و بیان کرد: ستاد دیه با کمک خیرین در سطح استان و شهرستان ها و روسای محلات ششگانه و مساجد  تلاش می کند تا این مددجویان را آزاد و در این ایام به آغوش خانواده های خود بازگرداند .

مدیرستاد دیه استان اردبیل به ضرورت مدیریت احسانات و نذورات در این ایام و هدایت آنها به سمت آزادسازی زندانیان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه در این ایام مردم نذورات و احسانات مختلفی دارند انتظار داریم با یک فرهنگسازی و مدیریت مناسب بخشی از این هزینه ها صرف آزادسازی زندانیان بی بضاعت مالی غیرعمد شود تا شاهد کمک به آزادی آنها و همچنین کاهش آسیب های اجتماعی باشیم .

محبوبی ادامه داد: امیدواریم تا آخز ماه صفر این 72 نفر زندانی جرایم مالی و غیرعمد از زندان آزاد شده و بتوانند در جامعه به افراد مفید و موثری تبدیل شوند
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.