به گزارش ایرنا، حجت الاسلام امیر رشت بری در خطبه های نماز جمعه خلخال افزود: رمز ماندگاری دین ومذهب شیعه در جهان احیای نهضت عاشورا و عزاداری بر امام حسین (ع) به شکل وشیوه صحیح است ودر هیچ شرایطی نباید اجازه ورود خرافات به عزاداری ها داده شود.
وی با بیان اینکه دشمن در تلاش برای ضربه زدن به نهضت عاشورا برای دست یابی به اهداف شوم خود است اظهار کرد: از شیوه های دشمن برای رسیدن به این هدف ترویج خرافات در بین مردم و عزاداری به شیوه های غلط از جمله قمه زنی است و این نوع عزاداری به بدترین شکل خود به نهضت عاشورا ضربه زده و موجبات تخریب دین وشادی دشمنان اسلام را فراهم می سازد.
وی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: تقدیم بیش از 13 هزار شهید و 22 هزار جانباز نیروی انتظامی حاکی از جان فشانی واز خود گذشتگی آنها برای برقراری نظم وامنیت پایدار در کشور است .
وی با تقدیر از موضع گیری به موقع وقاطع رییس جمهوری ایران در مقابل سخنان توهین آمیز ترامپ رییس جمهوری آمریکا گفت: واکنش آقای روحانی به سخنان ترامپ رضایت عمومی مردم کشورا بدنبال داشته وانتظار می رود پس از این نیز دستگاه دیپلماسی موضع قاطعی در برابر اقدام های مشابه داشته باشد.
خلخال در جنوب اردبیل واقع است.
7119/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.