به گزارش ایرنا ، علی علایی روز یکشنبه در جریان بازدید امام جمعه خلخال از عملیات اجرایی پروژه آسفالت معابر عمومی خلخال افزود: 2 هزار و 170 تن قیر رایگان به ارزش ریالی 21 میلیارد و 600 میلیون ریال برای آسفالت معابر عمومی شهر به شهرداری خلخال در سال جاری اختصاص یافته است.
وی اظهار کرد: شهرداری برای اجرای پروژه آسفالت در سطح بیش از 22 کیلومتر از معابر نیاز به آسفالت شهر 70 میلیارد ریال هزینه می کند که این سطح از آسفالت و صرف اعتبار برای این حجم از عملیات آسفالت معابر در تاریخ شهرداری خلخال بی سابقه است.
وی از انجام تعمیرات اساسی در کارخانه تولید آسفالت شهرداری خبر داد و افزود: با تعمیر و تجهیز کارخانه آسفالت ضمن افزایش کیفیت آسفالت تولیدی هزینه های تولید نیز به نسبت به پیش از تعمیر کارخانه بمراتب کمتر شده است.
حجت الاسلام امیر رشتبری ، امام جمعه خلخال نیز در این بازدید از اقدامات شهرداری در عمران شهری به ویژه عملیات گسترده پیاده روسازی و آسفالت معابر قدردانی کرد.
او افزود: عملکرد شهرداری در سال جاری در نوع خود در تاریخ شهرداری خلخال بی سابقه است و این کار موجب افزایش رضایت مردم و گردشگران از وضعیت عمران شهری شده است.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.