به گزارش روز شنبه ایرنا مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کارگران کشور به مدت دو روز به میزبانی اردبیل با حضور کشتی گیران 21 استان در سالن ورزشی کارگران برگزارشد.
در بخش تیمی این رقابت ها تیم کشتی استان اردبیل با 70 امتیاز به قهرمانی رسید، خوزستان با 46 امتیاز دوم شد و آذربایجان شرقی با 39 امتیاز مقام سوم را کسب کرد.
در بخش انفرادی هم در وزن 59 کیلوگرم میلاد قاسمی از اردبیل اول شد، محمد اکبری از آذربایجان شرقی به مقام دوم رسید و فرشاد عیسوند از خوزستان و سیاوش جلیلیان از کرمانشاه مشترکا به مقام سوم رسیدند.
در وزن 66 کیلوگرم بهروز ملکی از خوزستان قهرمان شد، رضا کنعانی از اردبیل نایب قهرمان شد و عباس شمسی از مرکزی و وحید دریکوند از لرستان مشترکا سوم شدند.
در وزن 71 کیلوگرم هاشم محمودی از اردبیل اول شد، حمیدرضا رضایی از مرکزی دوم شد و احمد رضایی از همدان و جواد صابری پور از اصفهان مشترکا به مقام سوم رسیدند.
در وزن 75 کیلوگرم داریوش منصور از اردبیل و اصغر عالی محمودی ازخوزستان به ترتیب اول و دوم شدند و شایان عفیفی از آذربایجانشرقی و حاتم بهرامی از قزوین مشترکا به مقام سوم رسیدند.
در وزن 80 کیلوگرم مهرداد بهرامی از البرز به مقام قهرمانی رسید، فرشاد رستمی کیا از خوزستان نائب قهرمان شد و بیت اله عباسی از زنجان و رضا محمدعلیپور از اردبیل مشترکا سوم شدند.
در وزن 85 کیلوگرم وحید بیدار از اردبیل اول شد، مهدی مختاری از مرکزی دوم شد و مسعود مرادی از خوزستان و صابر قربانی از آذربایجانشرقی مشترکا به مقام سوم رسیدند.
در وزن 98 کیلوگرم روح اله عزیزخانی از کردستان و محمدرضا شمس از اصفهان به ترتیب موفق به کسب عناوین اول و دوم شدند و محمدرضا مولایی از آذربایجانشرقی و امید علیزاده از قزوین مشترکا سوم شدند.
در وزن 130 کیلوگرم محسن فتاحی از اردبیل اول شد، شادمان عظیمی از فارس مقام دوم را کسب کرد و علی دهباشی از قزوین و عارف جلیلان از کرمانشاه مشترکا سوم شدند.
خبرنگار: نعمت محسن زاده**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
6130/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.