علی رحمتی روز یکشنبه گفت : این میزان تردد از 16 الی پایان روز 18 شهریور 96 توسط 60 سامانه تردد شمار در 30 نقطه از جاده های استان به ثبت رسید.
وی با بیان اینکه سرعت متوسط خودروهای عبوری 69 کیلومتر بر ساعت بوده افزود : در این مدت بیشترین تردد در محور اردبیــل - سه راهی ســـرعین با 72 هزار تردد و اردبیــل آستارا با 70 هزار تردد انجام شده است.
رحمتی بیان کرد‌: ایام تعطیلات عید سعید غدیرخم حدود 120 هزار تردد به استان وارد و 117 هزار تردد نیز از جاده های استان خارج شدند.
به گزارش روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیـــــل، وی از فعالیت 12 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در نقاط مختلف استان اردبیل خبر داد و اظهار امیدواری کرد با اتمام عملیات احداث و تکمیل 6 مجتمع دیگر بتوانیم بیش از پیش به مسافران خدمات مناسب ارائه کنیم.
استان اردبیل از جمله استانهای گردش پذیر کشور می باشد. تخمین زده می شود که سالانه بیش از 6 میلیون گردشگر به این استان سفر می کنند.

** امدادرسانی به 23 حادثه دیده در جاده های استان اردبیل
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز گفت: طی سه روز گذشته به پنج حادثه جاده ای توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل امداد رسانی شد.
بهرام غیبی ظهر افزود: در این حوادث 23 نفر حادثه دیده وجود داشت که نجاتگران به یاری آنها شتافتند.
وی با اشاره به مصدومیت 12 نفر از هموطنان در این حوادث تشریح کرد: 7 نفر از مصدومان به مراکز درمانی انتقال و یک نفر هم به صورت سرپایی درمان شد.
غیبی با اشاره عوامل به کارگیری شده توسط جمعیت هلال احمر استان اردبیل برای امدادرسانی به این حادثه دیدگان ادامه داد: پنچ تیم عملیاتی با 15 نفر نجاتگر و پنج دستگاه خودروی آمبولانس به این هموطنان امدادرسانی کردند.
استان اردبیل از مناطق گردش پذیر استان اردبیل می باشد. سالانه بیش از 6 میلیون گردشگر به این استان سفر می کنند.
خبرنگار: گیتی طالبی** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.