علی نظری شیخ احمد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد 160 واحد کارگاهی جهت فعالیت تولیدی و صنعتی بصورت نقد و اقساط به متقاضیان واگذار شده است.
وی به اشتغال 948 نفر در این واحدهای کارگاهی اشاره کرد و گفت: تاکنون از این تعداد 139 واحد به بهره برداری رسیده و به فعالیت تولیدی و صنعتی مشغول بوده و مابقی واحدهای کارگاهی در حال نصب ماشین آلات می باشند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: شرکت شهرک های صنعتی در راستای حمایت از صنایع کوچک و همچنین طرح های زود بازده اقدام به ساخت واحدهای کارگاهی با متراژ های کوچک کرده که باعث تسریع در امر اشتغال شده است.
نظری اضافه کرد: یکی از برنامه های مهم این شرکت توجه جدی به مقوله کاهش زمان و هزینه بهره برداری در صنایع کوچک است که از این جهت احداث واحدهای کارگاهی کوچک و آماده واگذاری یکی از مهمترین و موفق ترین برنامه های سال های اخیر در بخش اشتغال می باشد.
وی گفت: احداث و واگذاری این واحدهای کارگاهی در بیشتر شهرک ها و نواحی صنعتی استان با اولویت مناطق کمتر توسعه یافته انجام شده و باعث رونق صنایع کوچک بدون نیاز به سرمایه گذاری کلان شده است.
تاکنون در استان اردبیل 900 واحد تولیدی و صنعتی پروانه فعالیت گرفته اند که از این تعداد 600 واحد فعال و نیمه فعال هستند.
خبرنگار:یعقوب شاددل**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.