علی نظری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرکها و نواحی صنعتی نقطه ثقل فعالیت ها و عملکرد بخش صنعت می باشد و با استقرار واحدهای صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی اهمیت خدمات رسانی و حمایت این شرکت از صنایع کوچک دو چندان می شود.
وی به تکمیل و توسعه زیر ساختها در شهرکها و نواحی صنعتی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر از مجموع 16 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در استان تعداد 15 شهرک و ناحیه صنعتی در حال واگذاری زمین و خدمات به متقاضیان می باشد .
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی اردبیل در ادامه گفت : از 16 شهرک و ناحیه صنعتی استان تعداد 15 شهرک و ناحیه صنعتی دارای برق ، تلفن , آب و 13 شهرک و ناحیه صنعتی دارای امکانات گاز می باشند.
نظری شیخ احمد به انعقاد یکهزار و 130 قرارداد زمین جهت فعالیت تولیدی در استان اشاره کرد و افزود : از این تعداد قرارداد 600 واحد صنعتی موفق به اخذ پروانه بهره برداری با اشتغال 9 هزارو 500 نفر شده اند.
وی از افتتاح 2 طرح تولیدی خبر داد وافزود: در هفته دولت شرکت ساوالان سوله تولید کننده سازه های فلزی با سرمایه گذاری حدود 40 میلیارد ریال و اشتغال 45 نفر در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل و فاز توسعه شرکت ساولان درب آریا با سرمایه گذاری حدود 6 میلیارد و اشتغال پنج نفر در زمینه تولید شیشه دو جداره در شهرک صنعتی اردبیل یک به بهره برداری رسید.
نظری در خصوص بهره برداری از یک واحد تولیدی در ناحیه صنعتی پارس آباد افزود: شرکت فرآورده های بتنی مغان اولین واحدی است که در ناحیه صنعتی پارس آباد به بهره برداری رسیده و زمینه اشتغال 20 نفر در این واحد فراهم شد .
وی بیان کرد: این واحد تولیدی در زمینی به مساحت یک هکتار با سرمایه گذاری در حدود 12 میلیارد ریال در زمینه فرآورده های بتنی فعالیت خواهد کرد.
نظری به تکمیل زیر ساختها در ناحیه صنعتی پارس آباد اشاره کرد و گفت : این ناحیه صنعتی با مساحتی در حدود 100 هکتار در30 کیلومتری جاده پارس آباد به اردبیل احداث شده و در حال واگذاری می باشد.
تاکنون در استان اردبیل 900 واحد تولیدی و صنعتی پروانه فعالیت گرفته اند که از این تعداد 600 واحد فعال و نیمه فعال هستند
خبرنگار:یعقوب شاددل ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
7110/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.