مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: همزمان با هفنه دولت در حوزه راه 17 پروژه با اعتبار 26 میلیارد و 600 میلیون تومان در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد
.
 
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، محبوب حیدری  در نشست خبری با خبرنگاران به مناسب فرا رسیدن هفته دولت در اردبیل به اشاره به عملکرد چهارساله دولت تدبیر امید در اردبیل گفت: در حوزه فنی و اجرایی 21 پروژه در سطح استان اردبیل اجرا، اتمام و به بهر‌ه‌برداری رسیده است بطوریکه 19 هزار و 682 مترمربع زیربنا داشته و 29 میلیارد و 900 میلیون تومان برای احداث آن‌ها اعتبار هزینه شده است.
 مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه احداث و افتتاح بیمارستان 32 تخت‌خوابی شهرستان کوثر یکی از مهمترین پروژه های افتتاحی است، یادآور شد: در بخش مسکن 270 واحد مسکن مهر با اعتبار 18 میلیارد و 500 میلیون تومان در سطح استان اردبیل افتتاح می‌شود.
به گفته وی در حوزه راه نیز 17 پروژه با اعتبار 26 میلیارد و 600 میلیون تومان در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد .
حیدری با اشاره به  احداث بیمارستان 160 تحت‌خوابی پارس‌آباد 97 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، یادآور شد: برای اجرای این پروژه 30 میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل آن نیز 11 میلیارد تومان دیگر مورد نیاز است.
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به پروژه های راه سازی استان گفت: بهسازی جاده‌ها، اجرای لکه‌گیری و روکش آسفالت بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی در نقاظ مختلف استان خواهد بود بطوریکه  69.7 کیلومتر طول پروژه‌های راهسازی است که در هفته دولت افتتاح می‌شود .
وی بیان کرد: پیش‌بینی ما این است که تا اواخر مهر ماه امسال بیمارستان 160 تخت‌خوابی پارس‌آباد توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تکمیل و برای تجهیز در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار بگیرد .
 
وی با اشاره به نوسازی و بازسازی بافت‌های فرسوده در مرکز استان گفت: در سطح استان یک هزار و 400 میلیارد تومان تسهبلات کم‌بهره  برای متقاضیان پرداخت شده و یک هزار و 500 واحد از این تسهیلات استفاده کرده‌اند .
 
به گفته حیدری در حوزه مسکن مهر 41 هزار و 379 واحد مسکن مهر برای شهرهای بالای 25 هزار خانوار در استان اردبیل برنامه‌ریزی شده بود که 25 هزار و 871 واحد در دولت یازدهم با اعتبار بیش از یک هزار و 500 میلیارد تومان احداث و به بهره‌برداری رسید .
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: از جمله پروژه‌هایی که در سکونتگاه‌های غیررسمی توسط اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل اجرا می‌شود می‌توان به احداث سالن ورزشی در منطقه ایران‌آباد منطقه شهر اردبیل اشاره کرد که در حال حاضر 75 درصد فیزیکی دارد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.