سرهنگ محمد نمازی روز یکشنبه گفت: در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، مراقبت از منابع ملی و جلوگیری از هدر رفت سرمایه های طبیعی ماموران ایست بازرسی خلخال ـ اسالم با همکاری ماموران کلانتری 12 یک دستگاه کامیونت ایسوز و حامل چوب جنگلی قاچاق را توقیف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این کامیونت چهار تن چوب جنگلی قاچاق به ارزش 400 میلیون ریال کشف و یک قاچاقچی در این زمینه دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان خلخال تشریح کرد: قاچاقچی دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.
به گزارش ایرنا از اداره اطلاع رسانی پلیس اردبیل ، جانشین فرمانده انتظامی استان اردبیل نیز گفت: در عملیات مشترک کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نیر و ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان محموله 500 میلیون ریالی البسه خارجی قاچاق توقیف شد.
سرهنگ رحیم سروری با اشاره به اینکه محموله توقیفی شامل 630 ثوب البسه خارجی قاچاق زنانه بود، افزود: البسه کشف شده با یک دستگاه سواری تندر ال 90 به مرکز استان حمل می شد که با هوشیاری پلیس کشف شد.
وی به دستگیری 2 قاچاقچی در این عملیات اشاره کرد و گفت: دستگیرشدگان با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.
وی همچنین به کشف هشت هزار و 758 ثوب البسه خارجی قاچاق در عملیات مشترک پلیس اردبیل و نیر اشاره کرد و گفت: ارزش کشفیات به دست آمده در این عملیات یک میلیارد و 300 میلیون ریال است.
او اظهار کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز از ماموریت های مهم پلیس اردبیل بوده که با جدیت و برنامه ریزی های هدفمند اجرا می شود.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.