به گزارش خبرنگار ایرنا ، برای اجرا و راه اندازی این طرح ها در مجموع 347 میلیارد ریال اعتبار
هزینه شده است.
معاون سیاسی ، امنیتی استاندار اردبیل در آیین افتتاح این طرح ها گفت: در سالهای گذشته افتتاح طرح ها بدون پشتوانه مالی صورت می گرفت و بدون برنامه ریزی و توجیه اقتصادی کلنگ زنی هایی انجام می شد.
ناصر نصیری افزود: نبود اعتبار کافی برای اتمام این طرح ها نیز باعث بلاتکلیفی در تکمیل و اجرای آنها بود.
وی با اشاره به عملکرد دولت تدبیر و امید گفت: این دولت در شرایطی امور را به دست گرفته که رکود بر اقتصاد کشور حاکم بود و هیچ ثباتی در بازار وجود نداشت.
وی نمره قبولی مردم به عملکرد دولت دکتر روحانی در انتخابات امسال را نشانگر اقدامات شایسته این دولت در چهار سال گذشته دانست.
وی ادامه داد: دولت با وجود تمامی محدودیت ها و تنگناهای مالی کارهای قابل توجه و چشمگیری را انجام داده و همواره در تلاش است با ارتقای سطح خدمات زمینه رضایتمندی مردم بیش از پیش فراهم کند.
نصیری عملکرد برخی از منتقدان در تضعیف دولت را تضعیف بخشی از نظام دانست و گفت: این به معنای فاصله گرفتن از آرمان های نظام و به تعبیری نشان دادن دشمنی است.
وی افزود: با این جبهه گیری غیرمنصفانه خدمات دولت تدبیر و امید نادیده گرفته می شود در
حالی که باید در کنار همدلی و همکاری به دنبال توسعه و آبادانی کشور باشیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل با اشاره به اینکه سرعت پیشرفت طرح پایاب سد خداآفرین در شهرستانهای شمالی استان بسیار بالا است ، افزود: باید مقدمات احداث و راه اندازی کشت و صنعت های کوچک و بزرگ و برنامه ریزی برای نظام بهره برداری و تولید و اشتغال برای این پروژه عظیم ملی در منطقه فراهم شود.
وی مرز را بزرگترین فرصت برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی دانست و گفت: باید با ایجاد تعامل سازنده بین دستگاه های اجرایی و مرزبانی در راستای کمک به معیشت مرزنشینان بهره گرفت.
نصیری بازارچه و پایانه مرزی و گمرک را از ظرفیت های مهم شهرستان بیله سوار عنوان کرد و افزود: این شهرستان مرزی به عنوان دروازه مبادلات تجاری باید توسعه زیرساخت ها و زیباسازی فضای شهری را بیش از پیش مورد توجه قرار دهد.
وی بیان کرد: استان اردبیل و شهرستان مرزی بیله سوار بهترین شرایط را برای پذیرش توریسم درمانی دارد و باید از فرصت مرز و گردشگری سلامت به نحو مطلوب استفاده شود.
بیله سوار مغان در 165کیلومتری شمال اردبیل و در منطقه مرزی با جمهوری آذربایجان واقع است.
خبرنگار: مینا میرقاسمی**انتشار دهنده:عارف شیرزاد
3006/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.