مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در سال جاری از طرف استانداری 500 میلیون تومان برای ساخت آشیانه بالگرد جمعیت هلال احمر استان اردبیل تخصیص یافته است. 
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، بهرام غیبی ظهر  در نشست کارکنان و شورای معاونین جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان این مطلب افزود: زمین برای احداث آشیانه بالگرد دریافت شده است و به زودی کلنگ زنی می شود. 
وی با اشاره به فعالیت درمانگاه جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: بخش های مختلف درمانگاه خدمات مختلفی به هموطنان ارائه می دهند.  مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه این جمعیت داوطلب محور است، تصریح کرد: اکثر نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر به صورت داوطلبانه و بدون چشم داشت مالی به هموطنان خدمت می کنند. 
غیبی اضافه کرد: سفید و قرمز پوشان هلال احمر همیشه و در همه حال به خصوص در زمان وقوع حوادث طبیعی و غیر طبیعی در کنار هموطنان هستند.   وی با اشاره به ضرورت همدلی پرسنل هلال احمر گفت: برای خدمات رسانی بهتر به هموطنان باید همدلی کارکنان جمعیت هلال احمر بیش از پیش باشد. 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل با بیان اینکه معنویت در جمعیت هلال احمر بالا است، اضافه کرد: این مجموعه، مجموعه ای نورانی است چرا که ذات و باور کارکنان آن پاک و نورانی است. وی فعالیت جمعیت هلال احمر را قابل ستایش دانست و افزود: این امر به دلیل این است که فعالیت جمعیت هلال احمر و خصوصیات کارکنان آن متفاوت است و بدون هیچ غرضی به همنوعان خود خدمت می کنند
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.