فاز اول پروژه بزرگ تقاطع غیرهمسطح پل قدس اردبیل با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، استاندار و شهردار اردبیل افتتاح شد.
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، در این مراسم شهردار اردبیل با قدردانی از همراهی خوب مردم در اجرا و تکمیل مراحل مختلف پل قدس اظهار کرد: این پروژه قرار است در فازهای مختلف اجرا شود که در مجموع برای احداث آن 50 میلیارد تومان سرمایه گذاری خواهد شد. 
 حمید لطف اللهیان با بیان اینکه این پروژه در حال حاضر با تکمیل فاز اول به پیشرفت 33 درصد رسیده است تصریح کرد: با اجرایی شدن این فاز پیش بینی می کنیم تا 60 درصد مشکلات ترافیکی در این مسیر برطرف شود. 
شهردار اردبیل با بیان اینکه شهرداری اردبیل در یک سال گذشته تمرکز جدی بر اجرا و تکمیل مراحل مختلف این پروژه داشته است گفت: به صورت جدی پروژه از ابتدای امسال جان دوباره ای گرفت و ما به وعده ای که به مردم برای تکمیل فاز اول داده بودیم حتی زودتر از موعد مقرر عمل کرده و هم اکنون شاهد بهره برداری از این پروژه عظیم شهری هستیم.      پل قدس سال 97 افتتاح می شود شهردار اردبیل در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه کار اجرایی فازهای بعد تا زمانی که فصل کاری اجازه می دهد با سرعت ادامه پیدا می کند اضافه کرد: پیش بینی می کنیم تا دو سه ماه آینده بخش دیگری از این پروژه تکمیل شود اما فاز نهایی آن که 100 درصد مشکلات بار ترافیکی ما را حل می کند تا اواخر سال تکمیل و به بهره برداری می رسد. 
لطف اللهیان خاطرنشان کرد: امیدواریم مشکل اعتباری برای ادامه اجرای این پروژه نداشته باشیم و اهتمام جدی ما بر این است تا با تکمیل پل قدس که از یک طراحی و معماری خاص است بتوانیم مشکلات ترافیکی را در سطح شهر اردبیل برطرف کنیم. 
وی ادامه داد: امروز همه عوامل زحمتکش شهرداری و پیمانکاران و عوامل اجرایی این مجموعه خوشحال هستند که در کوتاهترین زمان و با استفاده از فصل کاری امسال قادر شدیم پروژه را تکمیل کرده و به بهره برداری برسانیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.