رئیس هیئت والیبال استان اردبیل گفت: مردم ورزش دوست  اردبیل با حضور پرشور خود در ورزشگاه تیم ایران را در مقابل کره حمایت کنند .

 

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل ، نادر فلاحی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب  افزود: حضور بانوان در ورزشگاه رضازاده اردبیل برای تماشای مسابقه تیم ملی والیبال ایران و کره جنوبی در قالب خانواده ورزشکاران امکان‌پذیر و رایگان است و بانوان علاقه‌مند و ورزشکار می‌توانند از طریق هیئت‌های ورزشی برای تماشای مسابقات انتخابی والیبال جهان حضور پیدا کنند .

 

به گفته وی دو تیم نخست این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات جهانی ایتالیا و بلغارستان را کسب می‌کنند و مردم ورزش دوست اردبیلی چشم انتظار صعود بلندقامتان ملی‌پوش کشورمان به این رقابت‌های مهم جهانی هستند .

 

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل با اشاره به حساسیت دیدار نخست تیم ملی والیبال ایران نیز تصریح کرد: با توجه به شکست کره‌ای‌ها در نخستین دیدار خود مطمئنا در این بازی چیزی برای از دست دادن ندارند و به همین منظور با تمام توان خود در این بازی حضور پیدا می‌کنند که امیدواریم امروز شاهد افتخارآفرینی تیم ملی والیبال ایران باشیم .

 

فلاحی اضافه کرد: در حال حاضر تماشاگران اردبیلی آماده حضور در ورزشگاه رضازاده هستند و با همدلی و یک‌صدایی حامی تیم‌ ملی والیبال جمهوری اسلامی هستند تا با تشویق‌های تماشاگران اردبیلی تیم ملی والیبال ایران امروز برنده مسابقه باشد .

 

وی افزود: مردم اردبیل در ورزشگاه رضازاده حضور می‌یابند تا نشان دهند حامی تیم ملی ایران هستند که این موضوع در مسابقات والیبال امیدهای آسیا به اثبات رسید و این بار نیز تیم ملی والیبال ایران را تنها نمی‌گذارند و برای بار دیگر این موضوع را به اثبات می‌رسانند .

  فلاحی از تمهیدات لازم هیئت والیبال استان اردبیل برای حضور تماشاگران اردبیلی در ورزشگاه رضازاده خبر داد و بیان کرد: این هیئت نیز بنا به وظایفی که دارد تمام تلاش خود را انجام داده تا تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران با حضور پرشور تماشاگران اردبیلی برگزار شود


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.