مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: تیم‌های چین و کره جنوبی به عنوان رقیبان اصلی ایران برای صعود به مسابقات جهانی والیبال انتخابی جهان برای ما است.. 
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، پیمان اکبری، امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران به آمادگی تیم ملی والیبال ایران در مقابل حریفان آسیایی خود  افزود: این مسابقات به دلیل اینکه انتخابی رقابت‌های جهانی ایتالیا و بلغارستان به شمار می آید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است بطوریکه امیدواریم به نتایج دلخواه خود دست پیدا کنیم. 
به گفته مربی تیم ملی والیبال ایران تماشاگران نقش بسیار مهمی را در کسب موفقیت بازیکنان و افزایش شور و هیجان بازی‌ها ایفا می‌کنند بطوریکه امیدواریم با حضور مردم ورزش دوست اردبیلی با ارائه بازی‌های زیبا و کسب نتایج مناسب با اقتدار به مسابقات جهانی صعود کنیم. 
وی افزود: تیم‌های ملی چین و کره‌جنوبی از جدی‌ترین حریفان گروه A مسابقات انتخابی جهان بوده و با توجه به اینکه دو دیدار نخست ما در مقابل این تیم‌ها خواهد بود، در صورت پیروزی گام بسیار بلندی را برای راهیابی به رقابت‌های جهانی برخواهیم داشت.   اکبری با بیان اینکه در این دوره از رقابت ها هیچ بازیکن مصدومی نداریم و کاملا از آمادگی کامل برخوردار هستیم یادآور شد: تیم‌های حاضر در این گروه را به خوبی بررسی کرده‌ایم و با برنامه‌ریزی ویژه‌ برای کسب نتایج دلخواه در مقابل حریفان خود صف‌آرایی خواهیم کرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.