دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل گفت: اخباری که دقایقی پیش در ارتباط با خودکشی قاتل آتنا در فضاهای مجازی منتشر شد تکذیب صحت ندارد.

ناصر عتباتی در گفت‌وگو با خبرنگار  ایسنا منطقه اردبیل با بیان این مطلب افزود: اخباری در فضاهای مجازی در خصوص قاتل آتنا منتشر شده صحت ندارد در این زمینه با عاملان انتشار اکاذیب در فضای مجازی برخورد جدی خواهد شد .

به گفته وی قاتل آتنا در حال حاضر در زندان اردبیل به سر می‌برد و منتظر محاکمه و اجرای حکم است .  
دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل لازم است مردم  اخبار را از رسانه‌های موثق پیگیر باشند و از انتشار اخبار کذب در فضاهای مجازی به جد خودداری کنند.

وی یادآور شد: در حاضر تشویش اذهان عمومی بدترین کاری است که در ارتباط با تکمیل پرونده قتل آتنا در حال انجام است.

دادستان اردبیل بیان کرد: تلاش ما در خصوص قاتل آتنا اعدام آن بصورت علنی است تا بتوانیم از این طریق آرامش از دست رفته خانواده آتنا و مردم به ویژه مردم شهرستان پارس‌آباد برگردانیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.