رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: ما همواره دید حمایتی به حوزه هواشناسی داشتیم و سعی کردیم در سال‌های اخیر این مجموعه را تقویت و مورد پشتیبانی واقعی قرار دهیم. 
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، داود شایقی در نشست با مشاور رئیس سازمان هواشناسی کشور و مسئولان هواشناسی استان اردبیل گفت: در چند سال اخیر همواره سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل سعی کرده است تا از دستگاه‌هایی همچون هواشناسی در تکمیل و تجهیز امکانات و همچنین افزایش مسائل رفاهی کارکنان دید حمایتی را انجام دهد که در این باب اقدامات خوبی نیز در چند سال اخیر انجام شده است. 
وی با بیان اینکه برای تعمیر و تجهیز ادارات تا سقف 50 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفتیم، گفت: برای هواشناسی با توجه به مطالبات متعدد این سقف اعتبار را تا 100 میلیون تومان افزایش دادیم و امیدواریم با این تخصیص اعتبار بخشی از مشکلات این اداره کل برطرف شود. 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل با بیان اینکه در توسعه همه‌جانبه استان اردبیل و تقویت رویکرد آمایش سرزمینی و توسعه منطقه‌ای نقش هواشناسی یک نقش اساسی است، افزود: قطعا ما نیز در حد وسع و توان سعی می‌کنیم از این مجموعه و کارکنان ان که حقوق و مزایای کمتری نسبت به برخی ادارات دریافت می‌کنند انجام دهیم تا متناسب با شرایط کاری آنها دید حمایتی در این مجموعه نیز برقرار باشد. 
شایقی  با بیان اینکه سقف اضافه کار و رفاهی کارکنان در استان اردبیل مشخص شده و ما جزو 10 استان اول کشور در این پرداختی‌ها هستیم، افزود: سعی کردیم در استخدام 14 نفر از نیروها در مجموعه هواشناسی نیز موفقیت‌های لازم را بگیریم و در سال‌های اخیر با این جذب نیرو بخشی از مشکلات و چارت اداری اداره کل هواشناسی استان اردبیل برطرف شده است. 
وی با بیان اینکه در استان اردبیل ما به دور از همه حواشی سعی می‌کنیم در بالاترین سطح حمایت‌های خود را از دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادها انجام دهیم، ادامه داد: قطعا یکی از اداراتی که همواره مورد حمایت جدی قرار گرفته هواشناسی استان اردبیل است که در کنار 85 دستگاه و نهاد دیگر سعی می‌کنیم در حد وسع  و توان به این مجموعه کمک کرده تا با راه‌اندازی رادار و سایر تجهیزات مورد نیاز برای پیش‌بینی هوا بتوانیم در عرصه خدمت‌رسانی به مردم این مجموعه‌ها را کمک کنیم. 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل تصریح کرد: برای تکمیل رادار هواشناسی در حال تجهیز در منطقه گرمی به حد وسع و توان به صورت استانی کمک‌هایی به این مجموعه انجام شده و  سعی بر این است تا این سایت به سرعت تکمیل و راه‌اندازی شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.