به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری اردبیل ، حمید لطف ‌اللهیان روز یکشنبه افزود: تاکنون هیچ پروژه عمرانی در اردبیل با سرعت پروژه پل قدس اجرا نشده است.
وی اظهار کرد: این پروژه به صورت شبانه ‌روزی در حال اجرا است و پیش بینی می شود تا 10 روز دیگر فاز اول آن شامل میدان بیضی ‌شکل به بهره‌ برداری برسد.
وی با تقدیر از همکاری شهروندان بیان کرد: ترافیک حاصله در محدوده اجرای پروژه به دلیل وسعت عملیات آن غیرقابل‌اجتناب است و انتظار می‌رود شهروندان صبورانه این ترافیک مقطعی را تحمل کنند.
لطف ‌اللهیان با اشاره به علت طولانی شدن روند محدودیت ترافیکی پل قدس اضافه کرد: قبلا اعلام شده بود که این روند 15 روز ادامه خواهد داشت اما به دلیل اینکه هفته اول تردد خودروها ادامه داشت، این امر محقق نشد.
شهردار اردبیل همچنین در زمینه نحوه تامین اعتبارات مالی پروژه و اظهاراتی مبنی بر اجرای آن با بدهی مالی گفت: تامین اعتبارات مالی مطابق قرارداد پروژه و بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر بخشی به صورت نقدی و بخشی غیر نقدی و تهاتر است.
وی در خصوص بدهی شهرداری نیز افزود: فعلاً تفریغ بودجه شهرداری محاسبه نشده و نمی‌ توان در خصوص میزان بدهی شهرداری رقمی اعلام کرد.
وی با اشاره به محاسبه تفریغ سال گذشته در سال جاری با آگهی شهرداری اظهار کرد: بودجه امسال شهرداری سال گذشته تقدیم شورا شد و قبل از عید نوروز بودجه نهایی و به شهرداری ابلاغ شده است.
با تکمیل و بهره برداری از پروژه پل قدس اردبیل مشکلات ترافیکی این مسیر به ویژه تقاطع های پل قدس و ایستگاه سرعین مرتفع خواهد شد.
شهر اردبیل بیش از 500 هزار نفر جمعیت دارد.
خبرنگار: نعمت محسن زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
6130/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.