به گزارش ایرنا، علی نظری شیخ احمد روز چهارشنبه در نشستی با فرماندار خلخال گفت: این معافیت مالیاتی در راستای دستیابی به اهداف دولت در سال اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال از سوی شرکت شهرک های صنعتی استان اعمال و این قانون مالیاتی شامل واحدهای تولیدی وصنعتی احداث و راه اندازی شده قبل از سال 95 نمی شود.
وی ارایه بسته های حمایتی مشوق به سرمایه گذاران راغب به سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی استان اردبیل به همراه حمایت از صاحبان واحدهای تولیدی وصنعتی فعال استان را از جمله اقدامات اخیر شرکت شهرک های صنعتی در راستای دست یابی به اهداف اقتصاد مقاومتی اعلام کرد.
نظری از تلاش برای اجرای طرح توسعه شهرک صنعتی خلخال خبر داد وگفت: با توجه به تکمیل ظرفیت واحدهای صنعتی این شهرک در 23 هکتار زمین موجود در آن راه اجرای طرح توسعه این شهرک واضافه شدن اراضی مجاور شهرک جهت راه اندازی واحدهای جدید ضروری بنظر می رسد.
وی گفت: در کنار تلاش برای اجرای طرح توسعه شهرک صنعتی خلخال اقدامات لازم برای راه اندازی ناحیه صنعتی در شهرهای هشجین وکلور نیز انجام گرفته وبزودی این نواحی هرکدام با حد اقل 10 هکتار زمین برای ایجاد واحدهای تولیدی راه اندازی می شوند .
در این جلسه فریدون بابایی فرماندار خلخال نیز با اعلام همکاری برای اجرای طرح توسعه شهرک صنعتی شهر خلخال وایجاد نواحی صنعتی شهرهای کلور وهشجین گفت: فرمانداری در بهسازی معابر شهرک صنعتی مشارکت 50 درصدی می کند ودر این راستا وبا توجه باینکه امسال 2 هزارتن قیر رایگان برای آسفالت معابر خلخال تخصیص یافته است ، بخشی از آن برای آسفالت لایه دوم خیابانها ومعابر شهرک صنعتی ونیز راه دسترسی به این شهرک مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
خلخال در جنوب اردبیل و در همسایگی استان گیلان واقع است.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده : گیتی طالبی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.