معاون توسعه و پیشگیری اداره کل بهزیستی استان اردبیل از اجرای طرح پیشگیری از معلولیتهای سالمندی در استان اردبیل خبر داد و گفت: این طرح در 6 استان کشور به عنوان پایلوت اجرا می شود که استان اردبیل نیز جز این استانها است. 
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، طاهره رزاق پور در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، گفت: این طرح در سال جاری در تمام شهرستان‌های  استان با همکاری ادارات بهزیستی اجرا می شود. و هدف آن ارائه آموزشهای لازم و مشاوره برای سپری کردن دوره سالمندی سالم می باشد. 
به گفته معاون توسعه و پیشگیری اداره کل بهزیستی استان اردبیل طرح پیشگیری از معلولیت‌های شنوایی و چشمی بهزیستی استان اردبیل مختص به افراد تحت پوشش این اداره نبوده و خدمات ارائه شده در زمینه معاینه، درمان و... مختص همه مردم جامعه است.   وی به اجرای طرح موسوم به ماد برای اولین بار در استان  نیز اشاره کرد و گفت: هدف از این طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان با همکاری ادارات آموزش و پرورش مناطق مختلف استان در مصون سازی کودکان و خانواده در مقابل بلای خانمانسوز اعتیاد است.   رزاق پور اضافه کرد: در سطح استان اردبیل یک هزار و 500 معلول وجود دارد که  در 33 مرکز نگهداری معلولان ذهنی، جسمی و حرکتی زیرپوشش خدمات تخصصی این سازمان قرار دارند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.