به گزارش ایرنا، خسرو قمری روز سه شنبه در مجمع انتخاباتی رئیس هیات دوچرخه سواری استان اردبیل افزود: از این تعداد حدود 30 درصد بانوان هستند که در این رشته فعالیت می کنند.
وی ساماندهی ورزشکاران و تو سعه دوچرخه سواری را از اولویت های فدراسیون عنوان کرد و ادامه داد: امسال برای اولین بار در تاریخ بانوان ایرانی توانستند در بخش های مختلف این رشته ورزشی در مسابقات خارج از کشور مدال کسب کنند.
وی در خصوص وضعیت پیست‌های دوچرخه‌سواری بیان کرد: 15 سال پیش احداث 13 پیست دوچرخه‌سواری در کشور آغاز شده و این طی مدت سه پیست شهرهای تبریز، مشهد و اهواز به بهره‌برداری رسیده است.
وی اظهار کرد: پیست دوچرخه سواری شهرهای ساری و کرمان نیز هم اکنون 96 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و امسال به بهره برداری خواهد رسید.
قمری اضافه کرد: با بهره برداری از پیست‌ سرپوشیده ساری محدودیت زمانی تمرین دوچرخه‌سواری از بین خواهد رفت.
رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری اعزام ورزشکاران به مسابقه داخل سالن ترکمنستان و مسابقات قهرمانی آسیای 2018 مالزی را از برنامه های پیش روی فدراسیون عنوان کرد و افزود: اهداف بلند مدت فدراسیون حضور مقتدرانه تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان در مسابقات آسیایی جاکارتا اندونزی می باشد.
در این مجمع انتخاباتی جمشید وثوقی با کسب 17 رای از 18 رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات دوچرخه سواری استان اردبیل انتخاب شد.
خبرنگار: نعمت محسن زاده**انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.