مجید خدابخش روز سه شنبه در حاشیه بازدید از سه واحد تولیدی شهرک صنعتی ٢اردبیل گفت: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدی فرصت خوبی برای تولیدکنندگان فراهم شده و واحد های تولیدی می توانند مشکلات خود را در این ستاد بیان کرده تا مورد رسیدگی قرار بگیرد.
وی افزود :در این ستاد مسایل واحد های تولیدی که با ادارات بیمه تامین اجتماعی، دارایی ،شرکتهای برق ،گاز و آب مشکل دارند بررسی شده و نتیجه خوبی هم عاید واحد های تولیدی می شود.
استاندار اردبیل درباره بازدید از ٣واحد تولیدی اردببل افزود: امروز واحد های تولیدی زیور آلات کهن ایرانیان، شیر صنعتی و ریسندگی اتحاد مورد بازدید قرار گرفت و از نزدیک با نحوه تولید و مشکلات آنها آشنا شدیم .
خدابخش بیان کرد: کارخانه تولید زیور آلات با ماشین آلات ایتالیایی کارخانه مهمی است که سرمایه گذاری خوبی در این کارخانه شده و می تواند محصولات تولیدی خود را به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر کند.
وی در خصوص کارخانه شیر صنعتی هم گفت: این کارخانه بازار خوبی دارد و اولین تولیدکننده شیر صنعتی است که می تواند در صنعتی کردن استان نقش اساسی ایفا کند.
استاندار اردبیل کارخانه ریسندگی اتحاد را از کارخانه های موفق اردبیل دانست وافزود:این کارخانه برای صنعت فرش محصول تولید می کند البته مشکلاتی دارد که با رفع آن می توان به زنجیره تولید فرش اردبیل کمک کرد.
تاکنون در استان اردبیل 900 واحد تولیدی و صنعتی پروانه فعالیت گرفته اند که از این تعداد 600 واحد فعال و نیمه فعال هستند.
خبرنگار : یعقوب شاددل ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/7110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.