دادستان پارس آباد گفت:هیچ  پرونده ای از پزشک قانونی مبنی بر تائید اختلالات روانی قاتل برایمان ارسال نشده است.
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، طباطبایی دادستان شهرستان پارس آباد در نشست خبری خود با خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: اقرار متهم به  قتل آتنا، پرونده به عنوان یک ابر پرونده وارد مرحله جدیدی شد بطوریکه با پیگیری ها و بررسی های صورت گرفته احتمال رمز گشایی چندین پرونده دیگر همچون فوت مشکوک و قتل سر به مهر مانده وجود دارد.   دادستان شهرستان پارس آباد با بیان اینکه قاتل تمامی اقدامات خود را در این زمینه برنامه ریزی شده انجام داده است و افزود:  ما با یک قاتل حرفه ای روبرو هستیم که در گذشته هم چندین پرونده بر علیه وی تشکیل و بازداشت شده اما بنا به نبود دلایل کافی از بازداشت آزاد شده است. 
طباطبایی در خصوص اظهارات قاتل افزود: قاتل هیچ گونه اختلالات روانی نداشته و دلیلی هم مبنی بر این رفتار از پزشکی قانونی تاکنون برای ما ارسال نشده بطوریکه قاتل تنها انگیزه خود را از این قتل انگیزه مالی عنوان کرده است. 
وی با تکذیب شایعات مطرح شده در فضای مجازی افزود :جسد آتنا دختر هفت ساله پارس آبادی سالم و دست نخورده بود و قاتل با خفه کردن این دختر را به قتل رسانده است. 
طباطبایی از همکاری همسر و برادر قاتل در کشف جسد خبر داد و گفت :این پرونده نتیجه یک معضل اجتماعی بوده و منحصر به شهرستان پارس آباد نمی شود، بنابراین از عموم مردم شهرستان و مسئولین تقاضا داریم از دامن زدن و اظهار نظر به این موضوع پرهیز کنند.
طباطبایی با بیان اینکه جسد دختر بچه برای تشییع جنازه و انجام مراحل کفن و دفن امروز  به خانواده‌اش تحویل داده  شد، بیان کرد: متهم می‌تواند برابر حقوق شهروندی و  براساس ماده 302 آیین دادرسی کیفری برای خود وکیل اختیار کرده و در صورت عدم استطاعت مالی، مراجع قضایی موظف است برای وی وکیل معاضدتی تعیین کند.
 
دادستان عمومی و انقلاب پارس‌آباد تصریح کرد: بدون فوت وقت روی پرونده آتنا و دنبال پرونده‌های مرتبط با این پرونده هستیم که در این زمینه سرنخ‌هایی به دست آمده و اقداماتی انجام شده است که متعاقبا اعلام خواهد شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.