به گزارش ایرنا ، مرتضی تاج مهر روز چهارشنبه در نشستی با مسوولان اداره ورزش وجوانان و انجمن های زیر مجموعه هیات ورزش های همگانی خلخال افزود: این جشنواره هفته سوم شهریور در شهر کلور مرکز بخش شاهرود شهرستان خلخال با حضور ورزشکارانی از شهرستان های مختلف استان اردبیل و پنج استان شمال غرب کشور برگزار خواهد شد.
وی به کسب رتبه برتر هیات ورزش های همگانی استان اردبیل در بین استان های کشور در سال گذشته اشاره کرد و گفت: هیات ورزش های همگانی خلخال نیز در سال 95 موفق به کسب رتبه برتر شهرستان های استان اردبیل از لحاظ گسترش فعالیت و ترویج و توسعه ورزش های همگانی در بین افراد مختلف جامعه شد.
سیدناصر میر مرسلی ، رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال نیز در این جلسه از هیات ورزش های همگانی این شهرستان به عنوان فعال ترین و موفق ترین هیات ورزشی در بین هیات های ورزشی فعال یاد کرد و گفت: برگزاری جشنواره های مختلف از جمله ماهیگیری با تک قلاب در رودخانه قزل اوزن ، همایش سراسری صعود به قله آق داغ ، جشنواره بازی های زمستانی و اجرای دهها همایش پیاده روی با خانواده در سال جاری در برنامه تقویم ورزشی این هیات قرار گرفته است.
وی گفت: 25 انجمن و کمیته زیر نظر هیات ورزش های همگانی خلخال در بسط و توسعه ورزش در بین آحاد مختلف جامعه و ایجاد نشاط در بین مردم در این شهرستان فعالیت دارند.
رقیه زاد مهر ، رییس هیات ورزش های همگانی خلخال نیز در این جلسه از برگزاری 11 همایش پیاده روی با خانواده در سه ماه اول امسال در شهرها و روستاهای این شهرستان توسط این هیات خبر داد و گفت: هیات ورزش های همگانی خلخال به اهداف خود در بحث گسترش ورزش در بین آحاد مختلف جامعه و پیشگیری از چاقی و کم تحرکی در بین مردم به ویژه بانوان دست یافته است.
او اظهار کرد: هشت باشگاه ورزشی بخش خصوصی با 618 ورزشکار زن در رشته ایروبیک و آمادگی جسمانی بانوان فعالیت دارند که از لحاظ تعداد ورزشکاران سازمان یافته در این رشته ورزشی خلخال رتبه دوم را پس از مرکز استان به خود اختصاص داده است.
50 رشته ورزشی زیر مجموعه هیات ورزش های همگانی استان اردبیل بوده و این هیات برای ایجاد نشاط در جامعه و ترویج ورزش همگانی و برگزاری جشنواره های مختلف از جمله برگزاری جشنواره های ماهیگیری با قلاب و همایش های پیاده روی با خانواده برنامه ریزی کرده است.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.