به گزارش روز شنبه ایرنا ، اکبر صمدی در دیدار با رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل افزود: اقدامات خوب و گسترده ای در 15 روز گذشته در این خصوص شده است و همانگونه که پرونده های مشابه زیادی در استان و کشور به سرانجام رسیده با تلاش و همت پلیس آگاهی و دایره جنایی نیروی انتظامی استان و دیگر ارگان های ذیربط این مورد نیز کشف و به سرانجام خواهد رسید .
وی بیان کرد: انتظار می رود مردم عزیز و خونگرم پارس آباد به ویژه اصحاب رسانه ، قلم و مطبوعات، علیرغم اینکه همه از این قضیه ناراحت و به نوعی ابراز همدردی می نمایند ، از جو سازیهای بی مورد و ایجاد فضای ملتهب در جامعه خودداری کنند تا هم امنیت روانی جامعه به خطر نیفتد و هم مسئولان امر بتوانند بدون فشار و دغدغه های دیگر، هر چه سریعتر در این رابطه به نتیجه مطلوب برسند .
رئیس پلیس آگاهی استان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه 100 درصد پرونده های جنایی و قتل در استان منجر به کشف شده اظهار امیدواری کرد که این پرونده نیز در سریعترین زمان ممکن به نتیجه رسیده و این دختر بچه عزیز صحیح و سالم به آغوش خانواده اش برگردد.
آتنا اصلانی ادختر خردسال پارس آبادی از دو هفته پیش بهق صد دیدار با پدر خود از خانه خارج شده و از ان زمان تامنون خبری از وی نیست .
پارس آباد در شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
6016/3006
خبرنگار: مینا میرقاسمی ** انتشار هنده : سیفعلی موسی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.