احد ندایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دولت برای رسیدن به وعده‌های انتخاباتی باید مجموعه‌ای از نیروهای متخصص و هم متعهد را بکار گیرد تا در برابر مشکلات موجود ایستادگی کرده و وعده های انتخاباتی را تحقق بخشیده و پاسخگوی مطالبات باشند.
وی بیان کرد:دولت دوازدهم باید هم برنامه‌های به‌جا مانده از دولت قبلی را پیش ببرد و هم باید برنامه تکمیلی متناسب با مطالبات و وعده های انتخاباتی در چارچوب سند چشم‌انداز و برنامه ششم را اجرایی کند.
ندایی با بیان اینکه دولت جدید استانداران و فرمانداران همسو را به کار بگیرد افزود: لازمه رسیدن به اهداف و برنامه‌های دولت جدید استفاده از اشخاصی است که با برنامه‌های منتخب مردم در یک راستا حرکت کرده به آن پایبند بوده و در جهت تحقق آن تلاش کنند.
وی اضافه کرد: برای گزینش مدیران تلاش شود که افراد کارآمد، مبتکر، خلاق و توانمند انتخاب شوند تا وقتی در مسئولیت اجرایی قرار می گیرند بتوانند از عهده وظایف بسیار سنگین خود برآیند.
رییس شورای حزب اعتدال وتوسعه استان اردبیل اظهار کرد: افرادی که به وعده های انتخاباتی رئیس جمهوری و اهداف و برنامه های دولت پایبند نباشند نباید در مدیریت ها بکار گرفته شوند چون نمی توانند اهداف دولت را تحقق بخشند.
ندایی با بیان اینکه چنین افرادی اعتقادی به برنامه دولت ندارند افزود: افرادی که هنر مدیریتی ، تخصص و تعهد ندارند در حقیقت به هیچ چیزی معتقد نیستند و در بدنه مدیریتی نباید قرار گیرند.
وی تعامل نمایندگان مجلس با دولت را یادآور شد افزود:دولت یازدهم در شرایط زمانی خاصی و با حضور مخالفان سرسخت در مجلس نهم تشکیل شد که به علت مخالفت های مجلس افراد شایسته تر از ورود به کابینه بازماندند اما در این دوره بخش مهمی از نمایندگان از حامیان دولت هستند و انتظار می رود که کابینه مجرب و پویا تری را نسبت به دولت اول روحانی شاهدباشیم.
رییس شورای حزب اعتدال وتوسعه استان اردبیل درباره تقویت سیاست خارجی دولت افزود: دولت دوازدهم باید به تعامل سازنده خود با جهان ادامه دهد و با اجرای برجام تهدیدات و توطئه های دشمنان را از سر راه کشور بر دارد.
ندایی اضافه کرد: مردم با انتخاب دوباره روحانی براجرای برجام و به شیوه گفت و گو برای حل و فصل اختلافات هم مهر تایید زدند و این نشان می دهد که مردم روش دیپلماسی را برای رفع اختلافات ترجیح می دهد.
حزب اعتدال و توسعه یک حزب اعتدالگرای ایرانی است که در سال ۱۳۷۸ به رهبری حسن روحانی تأسیس شد. اکنون چندین تن از دولتیان مانند محمود واعظی، محمد باقر نوبخت، محمدرضا نعمت‌زاده و اکبر ترکان در دولت یازدهم جمهوری اسلامی ایران از این حزب هستند.
شعبه استانی این حزب پس از انتخاب دکتر حسن روحانی به ریاست جمهوری در اردبیل فعال شد.
خبرنگار: یعقوب شاددل**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.