به گزارش ایرنا حجت الاسلام امیر رشت بری در خطبه های امروز نماز جمعه خلخال افزود: هجمه های دشمنان نظام اسلامی علیه سپاه همواره بدلیل صلابت و قدرت سپاه و نقش منحصر به فرد این نهاد انقلابی در حفظ و حراست از انقلاب و میهن اسلامی است.
وی گفت: سپاه علاوه بر ایفای نقش بی بدیل خود در امر بازدارندگی حمله احتمالی دشمن همواره نقش بسیار موثری در عرصه سازندگی کشور داشته و همواره به درخواست دولت های مختلف طرح های عمرانی بزرگی را در مناطق مختلف کشور با موفقیت اجرا کرده است.
خطیب جمعه خلخال اظهار کرد: هم اکنون بیش از 34 هزار طرح عمرانی در سطح کشور توسط سپاه در حال اجراست و علاوه براین هرجا دولت کمکی خواسته این نهاد انقلابی با جان و دل این درخواست را پذیرفته و به کمک دولت آمده است.
حجت الاسلام رشت بری افزود: با وجود همه تلاش های سپاه در عرصه های مختلف ساسی ،اجتماعی ،اقتصادی و سازندگی این نهاد انقلاب چه در دولت های قبلی و چه فعلی همواره مورد بی مهری قرار گرفته است که این کار دولت ها شایسته سپاه نظام اسلامی ایران نبوذه و نمی باشد.
امام جمعه خلخال در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته قوه قضاییه گفت: گلایه هایی توسط مردم از دستگاه قضایی این شهرستان مطرح شده که به نظر می رسد این انتقادها ناشی از کمبود امکانات و نیروی انسانی در این دستگاه است.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل واقع است.
خبرنگار:بهرام نقی زاده**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
7119/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.