به گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری گرمی ابراهیم امامی روز چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و اشتغال این شهرستان افزود: خروج از تک محصولی باعث رونق اقتصادی در منطقه می شود و در این خصوص باید نسبت به ترویج محصولات راهبردی اقدام شود.
وی با بیان اینکه محوریت توسعه شهرستان در کنار حوزه کشاورزی توسعه بخش گردشگری است، افزود: گردشگری ظرفیت مغفول شهرستان گرمی مغان است که اگر به آن توجه شود قطعا سبب توسعه چشمگیر منطقه خواهد شد.
وی با تاکید بر جذب اعتبارات ملی برای طرح‌های شهرستان گفت: مدیران دستگاه‌ها باید برای جذب اعتبار ملی و اعتبارات در قالب اقتصاد مقاومتی همت کنند و تنها به اعتبار شهرستانی امید نداشته باشند.
فرماندار گرمی مغان گفت: اگر دستگاه‌ها نتوانند از اعتبارات اختصاصی سال‌جاری استفاده بهینه ‏کنند سال آتی هیچ اعتباری اختصاص نخواهیم داد.‏
امامی اضافه کرد: همه مسئولان دستگاه‌ها موظف هستند طرح‌های ویژه خود برای جذب اعتبارات اقتصاد مقاومتی جهت اشتغالزایی را ارائه دهند و کوتاهی در این حوزه به هیچ وجه قابل قبول نیست.
وی همچنین با بیان اینکه برخی از رؤسای ادارات شهرستان اهل ریسک نیستند، افزود: مدیری که صاحب برنامه، جرأت و ریسک کاری نباشد و براساس تخصیص اعتبارات کارها را پیش ببرد و پروژه محور باشد نمی توان انتظار بیشتری برای پیشرفت داشت.
گرمی مغان در 100 کیلومتری شمال اردبیل و در منطقه مرزی با جمهوری آذربایجان قرار دارد.
خبرنگار: مینا میرقاسمی**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
3006/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.