فرماندار گرمی گفت: سهم شهرستان گرمی از کل اعتبارات استان بیش از 300 میلیارد ریال در سال‌جاری است که این اعتبارات از محل اعتبارات تملک‌دارایی، ماده 180 ، حوادث  و ... اختصاص یافته است
.

به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، امامی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه شهرستان با حضور مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان برگزار شد،‌ اضافه کرد: مدیریت صحیح اعتبارات ابلاغی استان بایستی اصلی ترین برنامه دستگاه های اجرایی شهرستان باشد.

وی افزود: سهم شهرستان گرمی از کل اعتبارات استان،300 میلیارد ریال  معادل 11.52 درصد در سال‌جاری است که این اعتبارات از محل اعتبارات تملک‌دارایی، ماده 180 و حوادث اختصاص یافته است.

امامی گفت: تأمین اعتبارات پروژه های الویت دار، هزینه اعتبار در پروژه‌های نیمه تمام بالای 85 درصد پیشرفت فیزیکی، انتخاب پیمانکار قوی در پروژه‌ها رسیدگی به روستاهای شهرستان بر اساس معیار محرومیت و جلوگیری از شروع پروژه های جدید از جمله مواردی است که باید دستگاه های اجرایی به آن توجه داشته باشند.

وی بر نظارت و پیگیری پیشرفت فیزیکی طرح‌ها و پروژه های عمرانی از سوی مدیران دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: به منظور شتاب در اجرای پروژه ها گزارش پیشرفت فیزیکی طرح ها به فرمانداری ارائه شود.

رئیس شورای برنامه ریزی گرمی بر تلاش ادارات برای عمل به وظایف ذاتی و توجه روسای ادارات به ظرفیتهای توسعه ای شهرستان تاکید کرد و بر لزوم اهتمام جدی وهمکاری صمیمانه روسای ادارات برای تسریع در اجرای این پروژه ها را خواستار شد.

وی برنامه ریزی مدون و دراز مدت توسعه و پیشرفت شهرستان گرمی را خواستار شد و گفت: باید با استخراج امارهای دقیق و توجه به ظرفیتها و پتانسیل منطقه برنامه ریزی مدون برای توسعه و عمران گرمی ارائه کرد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.