عزت الله ضربی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سبدها در قالب طرح همای رحمت در 10 شهرستان استان توزیع شد.
وی با بیان اینکه برای این طرح یک میلیارد و 147 میلیون ریال هزینه شده اظهار کرد: این هزینه با همیاری و کمک مردم ، داوطلبان و خیرین تامین شده است.
ضربی اضافه کرد: طرح همای رحمت با هدف بشردوستانه و کمک به نیازمندان اجرا شد که در آن ابتدا خانواده های نیازمند توسط معتمدین شناسایی و سپس سبدها در بین این خانواده ها توزیع شد.
به گفته معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل، در اجرای این طرح 79 خانه داوطلب و هلال و 347 نفر داوطلب ، خیر و کارمند مشارکت داشته اند.
ضربی با بیان اینکه طرح سفره های مهربانی نیز طی ماه مبارک رمضان اجرا شد، تصریح کرد: در این طرح 52 سفره توسط جمعیت هلال احمر استان پهن و افطاری داده شد.
وی با بیان اینکه در طرح سفره های مهربانی به 9 هزار و 740 نفر افطاری داده شد، گفت: برای این سفره ها 784 میلیون ریال هزینه شد که توسط خیرین و داوطلبان تامین شده بود.
طرح همای رحمت از ابتکارات جمعیت هلال احمر استان اردبیل است که پس از پیشنهاد به جمعیت هلال احمر مرکز و تصویب آن در سطح کشور اجرا می شود.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.