به گزارش خبرنگار ایرنا، صفر توحیدی روز پنجشنبه در جلسه بررسی نحوه جمع آوری فطریه افزود: مساجد، حسینیه‌ها و پایگاه‌های کمیته امداد آماده دریافت زکات فطره هستند و نیکوکاران می‌توانند در عید سعید فطر با پرداخت فطریه خود بخش مهمی از نیازهای مددجویان را رفع کنند.
وی با بیان اینکه 350 پایگاه ثابت و 650 پایگاه سیار کمیته امداد آماده دریافت زکات فطریه مردم هستند، بیان کرد: از ساعات اولیه عید سعید فطر، پایگاه‌های کمیته امداد آماده دریافت زکات فطریه روزه‌ داران هستند وما موظف هستیم فطریه خیران را در اسرع وقت و در همان روز عید سعید فطر به دست نیازمندان و اقشار آسیب پذیر برسانیم.
توحیدی با اشاره به اینکه علاوه بر پایگاه‌ها، خیران می‌توانند از طریق سامانه آنی پرداخت 045# *8877* نیز زکات فطریه خود را پرداخت کنند، اظهار کرد: همچنین نیکوکاران می‌توانند زکات فطره خود را با واریز به شماره حساب 0103810381001 نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل، در اختیار خانواده‌های بی‌بضاعت قرار دهند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه خیران بیش از هفت میلیارد و 500 میلیون ریال زکات فطریه و کفاره در سال گذشته پرداخت کرده‌اند، گفت: امید واریم با یاری شورای زکات استان، مسئولان دستگاه‌های اجرایی، امام جماعات و هیأت امناء مساجد و خیران بتوانیم نقش بسزایی را در رفع مشکلات خانواده‌های محروم و مستضعف ایفا کنیم.
وی با اشاره به اینکه کمیته امداد بر اساس نیازسنجی‌های انجام شده از خانواده‌های تحت حمایت و اولویت بندی نیازهای اساسی آنان وجوهات مردمی را بین اقشار آسیب پذیر توزیع می‌کند، افزود: این امر موجب تسریع و تسهیل در رسیدگی به امور فقرا شده که بر پایه این اطلاعات می‌توان در اسرع وقت کمک‌های خیران را به دست مددجویان رساند.
خبرنگار: نعمت محسن زاده** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.