مجید خدابخش روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی شهرک های صنعتی 2 اردبیل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دولت تدبیر و امید برنامه خوبی برای فعال کردن طرح های راکد در دست اجرا دارد.
وی اضافه کرد: مشکلات واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال که مشکل سرمایه در گردش دارند در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مورد بررسی قرار می گیرند و تاکنون هم نتایج خوبی از این بررسی ها بدست آمده است.
استاندار اردبیل گفت: امروز نیز از چهار واحد تولیدی بازدید و مشکلات این واحدها طرح شد و تلاش می شود مشکلات این واحدها بزودی مرتفع شود.
خدابخش افزود: مشکل سرمایه گذاران در بخش صنعت ، معدن ، کشاورزی و دامپروری استان با ارائه تسهیلات سرمایه در گردش حل شده و آنها می توانند تقاضای خود را به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ارائه تا در این ستاد مشکلات آنها بررسی شود.
وی بیان کرد: دولت خود را موظف می داند در سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال مشکلات واحدهای تولیدی را رفع کند تا شاهد افزایش تولید و اشتغال در کشور باشیم.
استاندار اردبیل همچنین با اشاره به فعال شدن واحدهای تولیدی راکد در استان اردبیل افزود: در سال گذشته 240 واحد تولیدی راکد فعال شد و امسال هم همان روند سال گذشته برای فعال کردن واحدهای تولیدی راکد طی خواهد شد.
خدابخش بیان کرد: برای فعال کردن این تعداد واحدهای تولیدی 2 هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارائه شده است.
واحد تولیدی آرتا توان تابلو ، صنایع غذایی گل بن سام (تولیدی ویفر) ، واحد تولیدی شکوه ناب (تولیدی کیک و کلوچه) و شرکت تولیدی نانو فام از واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی 2 اردبیل است که روز پنجشنبه مورد بازدید استاندار و مدیران دستگاههای اجرایی مرتبط و بانک ها قرار گرفت.
تاکنون در استان اردبیل 900 واحد تولیدی و صنعتی پروانه فعالیت گرفته اند که از این تعداد 600 واحد فعال و نیمه فعال هستند.
خبرنگار: یعقوب شاددل ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6016/7110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.