رئیس شورای هماهنگی فعالیت ‌ های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های استان اردبیل گفت: دانشگاهیان در روز قدس از حق برخورداری مردم فلسطین از امنیت، آرامش و صلح حمایت خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، عباس فنی‌اصل در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روز جهانی قدس روزی ماندگار است که در آن فریاد عدالت‌خواهی مردم آزادی‌خواه به گوش همه جهانیان می‌رسد، گفت: روز جهانی قدس نماد حق‌طلبی آزادی‌خواهان جهان از جمله ملت شریف ایران برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین است.

وی افزود: ابتکار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اقدامی در امتداد رسالت الهی و میثاقی مبتنی بر یک حرکت معنوی و باور سترگ انسانی بوده است که روز حیات اسلام و مبدا بیداری و هشیاری امت اسلامی است.

فنی‌اصل تصریح کرد: بدون تردید امسال دانشگاهیان نیز همانند سال‌های گذشته با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس خشم خود را از کشتار بی‌رحمانه مردم بی‌گناه فلسطین به نمایش گذاشته و از حق برخورداری مردم فلسطین از امنیت، آرامش و صلح حمایت خواهند کرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد: دانشگاهیان ایران اسلامی ایمان دارند به فضل و یاری پروردگار، حق تاریخی ملت مظلوم فلسطین به صاحبان اصلی آن باز خواهد گشت و صلح و آرامش پایدار در منطقه برقرار خواهد شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.