قاسم رحیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: قاسم رحیمی افزود: دانش آموختگان دانشگاهی بیکار می‌توانند با مراجعه به سامانه https://karvarzi.mcls.gov.ir و ثبت اطلاعات و مشخصات لازم در این سایت، مراحل ثبت نام خود را انجام دهند و کد رهگیری دریافت نمایند.
وی با بیان اینکه این طرح تنها شامل دانش آموختگان دانشگاهی بیکار می باشد اضافه کرد:از مهمترین اهداف طرح، افزایش قابلیت جذب و اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی از طریق انتقال مهارت، تجربه در محیط کار، فراهم کردن زمینه انتقال دانش از دانش آموخته به بنگاه اقتصادی، ایجاد انگیزه کارآفرینی و کسب و کار در دانش آموختگان و ارتقای اخلاق و صلاحیت حرفه ای دانش آموختگان است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: در طرح کارورزی، دانش آموختگان دانشگاهی با شرکت در دوره های آموزشی ضمن کسب مهارتهای فنی، و آشنایی با فضای کسب و کار، برای ورود به بازار کار آماده می شوند و با ثبت نام در این طرح مشمول بیمه حوادث شده و یک سوم حداقل دستمزد به آنها پرداخت می شود.
رحیمی خاطرنشان کرد: تولیدگنندگان و واحدهای صنعتی، از مهمترین ارکان طرح کارورزی هستند که با تعامل و نشست های مشترک با مدیران واحدهای تولیدی، باید زمینه تحقق هرچه بهتر اهداف این طرح در راستای جذب نیروهای تحصیلکرده دانشگاهی در واحدها فراهم شود.
او با بیان اینکه راهبرد سال 1396 با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال می باشد گفت: این عنوان نشان دهنده مطالبه جدی مردم در این حوزه می باشد و تمام دستگا ههای دولتی بخصوص مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تمام اهتمام خود را برای تحقق آن به کار گرفته اند.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.