فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اردبیل و فارس قاچاقچی مواد مخدر که قصد انتقال مواد به اردبیل را داشت دستگیر شد
.

به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، سردار حسین عبدی با اعلام این خبر، افزود: این قاچاقچی 8 کیلو و 500 گرم تریاک را از جنوب کشور بارگیری و قصد انتقال آن به اردبیل را داشت که در شیراز دستگیر شد.

به گفته فرمانده انتظامی استان اردبیل قاچاقچی دستگیر شده با استفاده از یک دستگاه پژو 206 محموله بزرگ تریاک را حمل می کرد که در بازرسی از این خودرو 8 کیلو و 500 گرم تریاک کشف شد.

وی یادآور شد:  پلیس مقتدرانه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ مبارزه و عرصه را بر فعالیت های مجرمانه آنها تنگ کرده است بطوریکه مشارکت مردم در این رابطه تضمین کننده موفقیت پلیس خواهد بود.

در ادامه فرمانده انتظامی مشگین شهر نیز از کشف 8 کیلو و 900 گرم تریاک از منزل پدری قاچاقچی حرفه ای در روستای 'قره باغلار' این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کیوان زرین کلاه اضافه کرد: به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر اینکه یکی ار قاچاقچیان حرفه ای و سابقه دار مواد مخدر که در شرایط فعلی در زندان بسر می برد با خرید مقادیر قابل توجهی تریاک و نگهداری آن در منزل پدری خود قصد دارد پس از خروج از زندان نسبت به توزیع آن اقدام کند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مشگین شهر قرار گرفت.

به گفته وی  ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام کارهای تحقیقاتی از صحت گزارش های دریافتی اطمینان حاصل کرده و پس از هماهنگی با مقام قضایی به آدرس این منزل در روستای 'قره باغلار' اعزام شدند.

فرمانده انتظامی مشگین شهر با اشاره به دستگیری پدر قاچاقچی حرفه ای تشریح کرد: در بازرسی از منزل پدری قاچاقچی حرفه ای 8 کیلو و 900 گرم تریاک کشف شد.
سرهنگ زرین کلاه از برخورد قاطع و قانونی پلیس با قاچاقچیان و سوداگرا مرگ خبر داد و گفت: با مشارک مردم بیش از پیش عرصه بر فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر تنگ می شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.