به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز سه شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی خلخال افزود: در حالی که حمایت از تولید کنندگان و سرمایه گذاران بخش خصوصی در ایجاد اشتغال پایدار برای بیکاران از جمله اهداف مهم سیاست های اقتصاد مقاومتی دولت است مسوولان محیط زیست منطقه در مقابل اقدام سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در این منطقه مقاومت و مخالفت کرده و این سرمایه گذاری ها عقیم می کنند.
فرماندار خلخال با انتقاد از عملکرد برخی از مسوولان اجرایی شهرستان در بحث اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: در حالی که دولت به شدت برای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی برای ایجاد اشتغال و تولید در منطقه اصرار می کند مسوولان اجرایی ضعیف و ناکارآمد شهرستان همچنان به این امر بی توجه بوده و انتظار فرمانداری از مسوولان اجرایی عضو ستاد مقاومتی در این خصوص برآورده نشده است.
وی گفت: در حالی که برخی از مسوولان اجرایی هنوز با اهداف اقتصاد مقاومتی کشور ناآشنا هستند اقدام به ارائه گزارش عملکرد وظایف ذاتی خود در امور اداری در جلسات می کنند که این گونه گزارش ها کاملا به جلسه بی ربط بوده و ارائه گزارش عملکرد ماهانه به فرمانداری وظیفه ذاتی یک مدیر است.
وی با هشدار جدی به مدیران ضعیف و ناکارآمد شهرستان گفت: مسوولان اجرایی که بیش از 10 سال در یک دستگاه مدیر بوده و توانایی لازم را برای اداره امور محوله ندارند بهتر است قبل از اقدام قانونی فرماندار برای جایگزینی مدیران جدید و کارآمد خود اقدام به استعفا و کناره گیری از پست مدیریتی کنند.
رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی خلخال اظهار کرد: مدیران بی انگیزه و ناتوان قابل اصلاح نبوده و برای دستیابی به اهداف دولت در حق اقتصاد مقاومتی و بهینه شدن سایر امور اداری بهتر است کنار رفته و جای خود را به جوانان کارآمد و با انگیزه بدهند.
شهرستان خلخال در 95 هزار نفر جمعیت در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
7119/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.