مدیر منطقه نمونه گردشگری شورابیل گفت:  توسعه فضای سبز منطقه نمونه شورابیل تا پایان سال جاری مطابق با استانداردهای کشوری انجام می شود.
 
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، مجتبی لاله در جمع خبرنگاران افزود: از 15 فروردین امسال تاکنون اهتمام جدی در کاشت و غرس گونه های متنوعی از درختان و گل ها در منطقه نمونه گردشگری شورابیل در راستای گسترش فضای سبز و بالا بردن سرانه سبزینگی با رویکرد ایجاد محیط با نشاط صورت گرفته است .

وی منطقه نمونه گردشگری شورابیل را یکی از عناصر با ارزش اردبیل دانست و گفت: با توجه به تأکیدات شهردار  اردبیل در راستای گسترش پروژه های عمرانی و خدماتی با رویکرد سلامت محوری سعی کردیم تا فضاهای با نشاط و سرزنده در این مکان ایجاد کنم.

مدیر منطقه نمونه گردشگری شورابیل با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 3200 اصله از انواع درخت متناسب با اقلیم اردبیل و 34000  بوته ترون به طول 2کیلومتر دور تا دور رینگ دریاچه انجام تا این لحظه کاشت و غرس  وپذیرفته شده است، خاطرنشان کرد: نزدیک به 4 هکتار از فضاهای سبز هم لکه گیری ،ترمیم و کاشت شده است.

به گفته وی تا پایان امسال سرانه فضای سبز منطقه نمونه گردشگری شورابیل را در حد قابل قبولی متناسب با استانداردهای سرانه سبز کشوری خواهیم برد بطوریکه در سالهای آینده بتوانیم شاهد شورابیلی سبز، سرزنده و با نشاط باشیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.