معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل گفت: انتظار داریم دانشگاه‌ها از تحقیقات و پژوهش‌های جهاددانشگاهی استقبال کنند.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، ناصر نصیری در مراسم تکریم و معارفه روسای سابق و جدید جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل با بیان اینکه حادثه تروریستی دیروز برای جامعه اسلامی ایران و بشریت ضایعه بزرگی بود، اظهارامیدواری کرد: کشورهای اسلامی از آتش نفاق و خشونت تکفیری‌ها نجات و رهایی یابند.

وی گفت: جهاددانشگاهی در سطح کشور یک نهاد عمومی غیردولتی است که با حکم و دستور امام راحل(ره) تاسیس شده و در این مدت فعالیت‌های چشمگیری در سطح کشور داشته است که امید می‌رود تاثیرات فعالیت‌های آن روز به روز در سطح کشور و استان موثرتر شود.

نصیری با بیان اینکه در سطح استان انتظار داریم رابطه این واحد بیش از گذشته با مراکز دانشگاهی، صنعتی و خدماتی گسترش یابد، افزود: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر تاکیداتی در بحث اقتصاد مقاومتی داشتند و امسال نیز بحث تولید و اشتغال را پر رنگ‌تر کرده‌اند، جهاددانشگاهی در این زمینه تحقیقات و پژوهش‌های موثری داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل با بیان اینکه وجود مرکز درمان ناباروری در حوزه پزشکی برای استان اردبیل بسیار ارزشمند است، تصریح کرد: امکان مانور، حرکت و پژوهش جهاددانشگاهی در حوزه‌های مختلف مطلوب است.

وی با بیان اینکه دولت نقش حمایتی خود را از این واحد به عمل خواهد آورد، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود پویایی، حرکت و فعالیت این مجموعه نیز بیشتر از گذشته باشد.

نصیری با بیان اینکه دانشگاه‌ها از تحقیقات و پژوهش‌های جهاددانشگاهی استقبال کنند، افزود: بارور شدن 700 زوج در استان کار بسیار ارزشمند و تجربه موفقی است که باید با فعالیت‌های بیشتر بهره‌وری مرکز بالاتر از وضعیت فعلی باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل با بیان اینکه در راه‌اندازی مراکز شهرستان‌ها تلاش زیادی در جهاددانشگاهی شده است، تصریح کرد: امیدواریم مراکز آموزشی جهاد در همه شهرستان‌های استان فعال شود و در شهرستان‌های فعال نیز دامنه فعالیت آن گسترش یابد.

وی با بیان اینکه حوزه فعالیت جهاددانشگاهی محدود نیست، افزود: بر اساس نیاز و شرایط استان، انتظار داریم در مواردی که جهاددانشگاهی می‌تواند در توسعه و رشد استان موثر واقع شود، ورود پیدا کند.

نصیری با بیان اینکه در انتخابات اخیر ریاست جمهوری نظرسنجی مرکز ایسپای جهاددانشگاهی در نتایج خود
عملا نشان داد که نظرسنجی علمی و دقیقی در سطح کشور انجام می‌دهد، اظهارامیدواری کرد: با حمایت‌های جهاددانشگاهی کشور و استانداری اردبیل، جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل به واحد بسیار فعال تبدیل شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.