به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی کتابخانه های عمومی اردبیل ، این جشنواره به 2 شیوه مکتوب و اینترنتی و در 2 قالب فردی(کودکان ، نوجوانان و بزرگسالان) و خانوادگی برگزار می‌ شود.
علاقمندان برای دریافت کتاب ‌های مسابقه می ‌توانند (به صورت امانی) به کتابخانه ‌های عمومی استان اردبیل یا آدرس www.iranpl.ir وwww.ardabilpl.ir مراجعه و از فایل پی ‌دی اف استفاده کنند.
در جشنواره امسال کودکان نیز می‌توانند به یکی از 2 شیوه زیر در مسابقه شرکت کنند: جذاب‌ ترین بخش کتاب از نظر خودشان را تصویرسازی (نقاشی) و با ذکر نام داستان کتاب ، ارسال کنند ، برای دریافت برگه ویژه نقاشی به کتابخانه های عمومی مراجعه کنند.
همچنین کودکان می توانند با ضبط و ارسال یک فایل ویدیویی کتاب را به دیگران معرفی و یا بخش‌ هایی از کتاب که برایشان جذاب بوده را بخوانند و یا یک قصه از کتاب را بازگو کنند.
کودکان می توانند در هر 2 بخش نقاشی و پویش مجازی (ضبط و ارسال فیلم موبایلی) همزمان شرکت کنند.
کودکان برای ضبط فایل ویدیویی مربوط به معرفی کتاب می ‌توانند با استفاده از گوشی‌ های موبایل والدین به راحتی در چند دقیقه به توضیح اجمالی پیرامون کتاب ، بازگویی قصه‌ ای از کتاب و خواندن بخشی از کتاب اقدام کرده و آن را به شناسه @recive_ketabclip با هشتگ کتابخوانی رضوی ارسال کنند و فایل‌ های ویدیویی ارسالی بیش از پنج دقیقه نباشد.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.