بهنام نورافکن روز سه شنبه افزود: این جشنواره در چهار بخش زمینه را برای حضور همه اعضای خانواده در رده‎های سنی مختلف فراهم کرده و با در نظر گرفتن جوایز نفیس نقدی افراد را برای شرکت در جشنواره تشویق کرده است.
او گفت: در بخش کودک کتاب '10 قصه از امام رضا (ع) برای بچه‎ها در نظر گرفته شده و کودکان می‎ توانند درباره یکی از داستان‎ های این کتاب نقاشی ترسیم کرده و یا از طریق فایل ویدئویی ضبط شده با گوشی تلفن همراه یکی از داستان‎ها را تعریف و ارسال کنند.
وی ادامه داد: در رده سنی نوجوانان نیز کتاب 'ماه غریب من'و برای رده‎ های سنی جوانان و بزرگسالان 17 سال به بالا نیز با توجه به شخصیت حضرت معصومه (س) و حضرت احمد بن موسی (ع) و همچنین تقارن برگزاری جشنواره با دهه کرامت علاوه بر کتاب 'زندگی به سبک خورشید' با موضوع امام رضا (ع) ، کتب 'بانوی ملکوت' و 'چلچراغ' نیز در نظر گرفته شده است.
او افزود: در بخش خانوادگی نیز کتب رده سنی جوانان و بزرگسالان معرفی شده و تنها تفاوت آن با بخش پیشین شامل پر کردن پاسخنامه به صورت خانوادگی و 2 نفره به بالا و تفاوت در جوایز تعیین شده است.
نورافکن گفت: پرسش‎ نامه به منظور شرکت در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در تمام کتابخانه ‎های عمومی شهرستان بیله سوار موجود است.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری بیله سوار ، وی اظهار کرد: فایل فشرده کتاب‎های مذکور نیز در سایت اینترنتی www.iranpl.ir موجود است و شرکت‎ کنندگان می ‎توانند نسبت به دانلود کتاب ‎ها از این سایت اقدام کنند.
وی افزود: تعداد کمی از کتاب‎ های معرفی شده نیز در کتابخانه ‎ها وجود دارد و افرادی که به هیچ وجه امکان دسترسی به فایل فشرده اینترنتی ندارند می‎ توانند این کتب را از کتابخانه ‎ها امانت بگیرند.
وی گفت: امسال سه هزار و 552 نفر عضو کتابخانه های عمومی شهرستان بیله سوار شده اند و بیش از 6 هزار و 245 کتاب توسط مراجعه کنندگان به امانت برده شده که بیشترین کتب امانتی مربوط به کودکان بوده و در بخش موضوعاتی نیز کتاب های مرتبط با علوم اجتماعی بیشترین درخواست کننده را داشته است.
نورافکن افزود: در راستای توسعه زیرساخت های شبکه ارتباطی کتابخانه الغدیر بیله سوار 550 میلیون ریال هزینه شده و افراد عضو در کتابخانه می توانند بصورت رایگان از خدمات متنوع این سیستم در کتابخانه شهرستان استفاده کنند.
بیله سوار مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.