محبوب حیدری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: احداث راههای اصلی وفرعی ،بازآفرینی شهری ،و احداث مسکن و تکمیل آنها از جمله طرح های قابل تعریف در قالب اقتصاد مقاومتی است که امسال برای اجرا برنامه ریزی شده است.
وی با اشاره به احداث باند دوم جاده اردبیل- فیروزآباد افزود: احداث پنج کیلومتر از این مسیر با اعتبار 150میلیارد ریال برای سال جاری پیش بینی شده است.
حیدری در خصوص اجرای 10 کیلومتر از باند دوم اردبیل- مشگین شهر افزود: این طرح با اعتبار300میلیارد ریال برای سال جاری برنامه ریزی شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به طرح های در دست اجرا در استان افزود: بهسازی راه اصلی جلفا، اصلاندوز- پارس‌آباد- بیله سواربه طول 110 کیلومتر، بهسازی جاده خلخال- اسالم به طول 16 کیلومتر، بهسازی راه اصلی رضی- امیر کندی به طول 46 کیلومتر ، اجرای راه اصلی خلخال- فیروزآباد به طول 6 کیلو متر و پروژه راه کریق- آرموداق نیز به طول هشت کیلومتر از جمله طرح های دردست اجرا در استان می باشد.
وی در خصوص اجرای جاده گردشگری شال- ماجولان گفت: عملیات آسفالت‌ریزی این جاده به طول 10 کیلومتر در سال جاری و 10 کیلومتر دیگر در سال آینده اجرایی می شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از پایان طرح مطالعات زیست محیطی راه آهن اردبیل – پارس آباد خبر داد وگفت: مطالعات زیست‌محیطی تیم طرح در مرحله پایانی است
حیدری بیان کرد: اجرای راه‌آهن اردبیل- پارس‌آباد امکان‌سنجی شده و امید است با اخذ مجوز و تامین اعتبار لازم اجرایی بشود .
وی در خصوص روند عملیات اجرایی راه‌آهن اردبیل- میانه افزود: این طرح مورد پیگیری مسئولان استان ونمایندگان مجلس است و تکمیل و تسریع آن نیازمند اعتبار است .
طول راه‌های استان اردبیل بیش از 6 هزار و 371 کیلومتر شامل بزرگراه، راه اصلی، فرعی، روستایی می باشد.
خبرنگار: یعقوب شاددل** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
/6016/ 7110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.