به گزارش روز شنبه ایرنا از اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، فدراسیون ورزشی جانبازان و معلولین کشورمان از مجید فرزین ملی پوش بیله سواری برای حضور در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین دعوت بعمل آورد.
این اردوی آمادگی برای حضور تیم ملی کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان 2017 مکزیک تدارک دیده شده است و وزنه برداران زیر نظر علی اصغر رواسی به عنوان سرمربی و علی فخرآور، محمود حسنی و جواد رازی به عنوان مربیان تیم ملی تمرین خواهند کرد.
سومین مرحله از تمرینات تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین از 17 خرداد تا 2 تیر ماه به سرپرستی حمید شکریانی در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار خواهد شد.
مجید فرزین عضو تیم ملی وزنه‌برداری معلولین ایران در پارالمپیک تابستانی 2012 لندن با حد نصاب 237 کیلوگرم قهرمان دسته 82/5 کیلوگرم و صاحب نشان طلا شد و در پارالمپیک تابستانی 2016 ریو با 240 کیلوگرم مدال طلای دسته 80 کیلوگرم را کسب کرد.
قهرمانی چندین دوره مسابقات وزنه‌برداری معلولان آسیا از دیگر افتخارات مجید فرزین است و وی در حال حاضر و تا پیش از پارالمپیک توکیو، پر افتخارترین وزنه بردار پارالمپیکی ایران است.
شهرستان بیله سوار در 165 کیلومتری شمال اردبیل در مجاورت جمهوری آذربایجان واقع است.
خبرنگار: نعمت محسن زاده** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.