فرماندار اردبیل گفت: پنجمین دوره انتخابات شورای های شهر وروستا در این شهرستان از سلامت کامل برخوردار بود
.
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل ، جواد زنجانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه  فرمانداری اردبیل لیست نتایج انتخابات  را بصورت آگهی اعلام می کند، اضافه کرد: معترضان بعد از اعلام آگهی می توانند شکایت خود را ظرف 2 روز با مشخصات دقیق به فرمانداری  تحویل دهند.

به گفته فرماندار اردبیل کار تطبیق و بررسی آرای نامزدها بصورت دقیق با حضور هیات اجرایی و نظارت و بازرس‌ها بدون جانبداری تا ساعت 23 شب گذشته انجام و نتیجه نهایی و قطعی هم مشخص شد.
 
وی با بیان اینکه هیات نظارت شهرستان پنج روز وقت برای رسیدگی لازم دارد، اضافه کرد: هیات نظارت نتیجه را  بعد از بررسی کامل شکایت‌ها را ظرف 15 روز هیات نظارت استان نظر قطعی و نهایی خود را اعلام می‌کند.

وی با بیان اینکه اینکه این دوره انتخابات شور و حال خاصی داشت، اضافه کرد: در این دوره از انتخابات  263 هزار و 419 نفر پای صندوق های رای رفتند.
به گفته وی شکایت‌های داوطلبان بصورت انفرادی قابل رسیدگی است و شکایت گروهی و دسته جمعی وجاهت قانونی ندارد
زنجانی اضافه کرد: گمانه زنی برخی رسانه‌ها و شبکه های مجازی موجب تشویش اذهان عمومی شده و نگرانی هایی را بوجود آورده بود که خوشبختانه با تطبیق و بررسی های دقیق افکار عمومی تنویر شد.

وی با اشاره به اینکه مشارکت مردم در انتخابات بی نظیر بود، اضافه کرد: این مشارکت نشان می دهد که  اصلاح ساختارهای سیاسی، اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی در کشور انجام شده و در پی این مشارکت نه تنها تحلیل گران داخلی بلکه تحلیل گران خارجی هم بر انسجام و همبستگی مردم ایران صحه گذاشتند.

وی در باره نتایج انتخابات ریاست جمهوری در اردبیل نیز افزود: در این انتخابات حسن روحانی 183 هزار و 90 رای ، سید ابراهیم رئیسی 105 هزار و 562 رای ،میر سلیم چهار هزار و 577 رای و هاشمی طبا هم یک هزار و 807 رای کسب کردند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.